آفتاب

یونان معجزه‌وار صعود کرد/ حذف ژاپن با آبروریزی

یونان معجزه‌وار صعود کرد/ حذف ژاپن با آبروریزی

یونان با گل دقیقه پایانی از نقطه پنالتی ساحل عاج را از جام جهانی 2014 برزیل حذف کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کلمبیا که پیش از این دیدار تقریبا خیالش بابت صعود به دور دوم راحت بود، به دیدار ژاپن رفت که این دیدار با برتری 4 بر یک نماینده آمریکای جنوبی به پایان رسید.

کلمبیا در نیمه نخست موفق شد در دقیقه 17 با ضربه کوادرادو از روی نقطه پنالتی به گل برسد اما ژاپنی‌ها که خود را حذف شده می دیدند سراپا حمله شدند و موفق شدند با ضربه اوکازاکی گل تساوی را به ثمر برساند.


در نیمه دوم کلمبیا موفق شد دو بار دیگر دروازه ژاپن را باز کند. جکسون مارتینز گلزن و خوب کلمبیا موفق شد دو بار در دقایق 55 و 82 و جیمز در دقیقه 90 برای کلمبیا گلزنی کنند تا این دیدار در نهایت با برتری 4 بر یک کلمبیا به پایان برسد.

ساحل عاج و یونان در دیگر دیدار این گروه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. یونان که برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی به پیروزی نیاز داشت در همان نیمه نخست موفق شد با ضربه سامرس گلزنی کند. یونانی‌ها البته یک بار دیرک دروازه ساحل عاج را به لرزه درآوردند.


یونانی‌ها در نیمه دوم نیز تیم برتر میدان بودند و دو بار دیگر دیرک دروازه ساحل عاج را به لرزه درآوردند تا در رسیدن به گل بدشانس هم بوده باشند.

بازیکنان ساحل عاج در ادامه توانستند گل تساوی خودشان را به ثمر برسانند. ویلفرد در دقیقه 74 موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند. یونان در شرایطی که در آستانه حذف قرار گرفته بود در دقیقه 92 بازی توانست از روی نقطه پنالتی به گل برسد تا در آخرین لحظات جواز صعود به مرحله بعد را به دست بیاورد.


جدول نهایی:

1- کلمبیا 9 امتیاز


2- یونان 4 امتیاز

3- ساحل عاج 3 امتیاز


4- ژاپن یک امتیاز

کد N357243

وبگردی