آفتاب

برنامه بازی‌های روز سیزدهم جام جهانی

برنامه بازی‌های روز سیزدهم جام جهانی

تکلیف تیم‌های صعود کننده گروه‌های 5 و 6 به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی امروز (چهارشنبه) و بامداد فردا (پنجشنبه) مشخص می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جام جهانی برزیل در روز سیزدهم با برگزاری 4 دیدار ادامه می‌یابد و پرونده گروه‌های 5 و 6 بسته خواهد شد.

* ایران – بوسنی،‌ ساعت 20:30

شاگردان کارلوس کی‌روش شانس صعود به مرحله بعد جام جهانی را دارند. ایران پس از دو بازی دفاعی برابر نیجریه و آرژانتین به احتمال زیاد برابر بوسنی فوتبال هجومی را به نمایش خواهد گذاشت چرا که به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارد. از طرف دیگر بوسنی نیز تیمی است که می‌خواهد بعد از دو شکست یک پیروزی را در جام جهانی تجربه کند.

* آرژانتین – نیجریه، ساعت 20:30

تیم صعود کرده آرژانتین برای مشخص شدن سرگروهی باید حداقل یک امتیاز از بازی با نیجریه کسب کند. شاگردان سابیا که در دو بازی گذشته خود در برابر بوسنی و ایران پیروزی‌های نزدیکی کسب کرده‌اند امیدوار هستند که یک پیروزی خوبی برابر نیجریه کسب کنند تا خیال‌شان بابت سرگروهی راحت شود. نیجریه نیز اگر می‌خواهد کاری به نتیجه دیدار ایران و بوسنی نداشته باشد،‌باید حداقل یک امتیاز از این دیدار بگیرد.

* فرانسه – اکوادور، ساعت 00:30 (پنجشنبه)

خروس‌های فوتبال اروپا که جام جهانی را قدرتمندانه آغاز کردند باید سومین دیدار خودشان را برابر اکوادور به میدان بروند. فرانسه با حداقل یک امتیاز این دیدار نیز می‌تواند تیم سرگروه شود. آن‌ها در بازی قبلی خود موفق شدند سوئیس را با نتیجه پرگل 5 بر 2 شکست دهند. اکوادور که در بازی قبلی خود موفق شد با نتیجه 2 بر یک هندوراس را شکست دهد امیدوار است که بتواند نتیجه لازم برای ماندن در برزیل را کسب کند.

* سوئیس – هندوراس، ساعت 00:30 (پنجشنبه)

شاگردان اوتمار هیتسفلد پس از شکست تحقیرآمیز برابر فرانسه می‌خواهند تا هم به روند پیروزی‌ها برگردند و هم با یک برتری برابر هندوراس به عنوان تیم دوم به مرحله بعد جام جهانی راه یابند. هندوراس نیز که با دو شکست شانس خیلی کمی برای بقا در جام جهانی دارد، آخرین امیدهای خودش را در دیدار با سوئیس جست‌وجو می‌کند.

انتهای پیام

کد N357217

وبگردی