آفتاب

معاون رییس‌جمهور به معاون اول نامه نوشت

معاون رییس‌جمهور به معاون اول نامه نوشت

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در نامه‌ای از معاون اول رییس‌جمهور خواست تا به استان‌های گردشگرپذیر ابلاغ شود که برای برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌ها زمان‌بندی مناسبی داشته باشند.

این درخواست به‌دنبال ایجاد اختلال در گردشگری شهر اصفهان به‌لیل برگزاری همایش شهرداران و جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم کودک در مهرماه و هم‌زمان با آغاز فصل سفر گردشگران خارجی به ایران،‌ مطرح شده است.

عبدالناصر میرچی - مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری - با اعلام این خبر به خبرنگار سرویس گردشگری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌، گفت: جامعه‌ی تورگردانان در جلساتی با حضور معاون گردشگری کشور مشکلات ایجادشده در شهر اصفهان و کمبود اقامتگاه را در مهرماه به‌دلیل برگزاری همایش و جشنواره‌ی شهرداران و فیلم کودک مطرح کردند که موضوع به رییس سازمان نیز منتقل شد و آقای سلطانی‌فر هم نامه‌ای را برای اسحاق جهانگیری - معاون اول رییس‌جمهور - فرستاد.

او ادامه داد: در این نامه خواسته شده به استان‌هایی که هدف گردشگران هستند، ابلاغ شود تا در فصل سفر، زمان و مکان همایش‌ها و جشنواره‌ها را تغییر دهند تا برای تأمین نیاز مسافران با مشکل مواجه نشویم.

مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری اظهار کرد: قطعا با توجه به سیاست و رویکرد دولت «تدبیر و امید» در گردشگری، به این خواسته اعمال نظر می‌شود و آن ابلاغیه نیز صادر خواهد شد.

میرچی همچنین گفت: تا دریافت پاسخ نامه، رییس سازمان، معاون گردشگری و مدیران کل میراث فرهنگی و گردشگری استان‌ها هماهنگ هستند تا با استاندارها و مسوولان سایر دستگاه‌های محلی، رایزنی‌های لازم را انجام دهند تا کم‌ترین اختلال در پذیرش گردشگران ایجاد شود.

انتهای پیام

کد N357185

وبگردی