آفتاب
نماینده مردم تهران و دبیرکل جبهه پایداری:

اصولگراها در انتخابات اشتباه کردند

اصولگراها در انتخابات اشتباه کردند

خانمی رفته جلوی درب دفتر آیت الهی و بدون روسری عکس گرفته و تابلوی آن آیت اله در رسانه ها منتشر می شود یا رفته بدون روسری بر روی منبر عکس گرفته، اینها یعنی غیرت؟ یعنی تو دین داری، فردا انتظار داری در محضر فاطمه زهرا(س) و شهدا شفاعت ببینی.

ایلنا -یاسوج:نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل جبهه پایداری بدون اشاره به نام فرد یا افرادی، اظهارداشت: برخی به راحتی می گویند دین به ماربطی ندارد و ما می گوئیم فرق شماها با " شاهنشاه " چیست؟

به گزارش ایلنا از یاسوج ، " حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی " در حسینیه امام علی(ع) شهرک امام حسین(ع) یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: اینها به خیال شان درست می گویند؟ ما می گوئیم اینها دیگر چه می گویند و یعنی چه که دین به ماربطی ندارد.

وی با بیان اینکه همانگونه که دوست نداریم به ناموس مان تجاوز شود نباید دوست داشته باشیم به ناموس ملت تجاوز شود، اظهارداشت: باید در حجاب داشتن، خوبی ها و پاکی ها از هم سبقت بگیریم.

استاد اخلاق کابینه نهم دولت دکتر احمدی نژاد افزود: خانمی رفته جلوی درب دفتر آیت الهی و بدون روسری عکس گرفته و تابلوی آن آیت اله در رسانه ها منتشر می شود یا رفته بدون روسری بر روی منبر عکس گرفته، اینها یعنی غیرت؟ یعنی تو دین داری، فردا انتظار داری در محضر فاطمه زهرا(س) و شهدا شفاعت ببینی.

آقاتهرانی با بیان اینکه اینها خیلی سواد نمی خواهد فقط یک " جو " عقل می خواهد که به کارش بگیری، یادآورشد: گول این پست ها را نخورید و کافیست پنج دقیقه قلب تان بگیرد و به یک اشاره رفته اید.

وی در ادامه تلویحا از حذف نیروهای مدیریتی در بدنه دولت هم انتقاد کرد و اظهارداشت: آقا، تمام بچه های مخالف را قلع و قمع کرده اند و می گویند پدرسوخته ها را باید قلع و قمع نمود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آنها حتی منکر خدا می شوند و می گویند خدا هم نیست اما باید بدانند که در قیامت با " فرعون " محشور خواهند شد و این میز و صندلی ها به کسی وفا نمی کند.

آقاتهرانی با انتقاد از برخی سخنان دولتمردان یازدهم راجع به دولت گذشته، بیان داشت: یکسال از دولت گذشته و هنوز می گویند آوارهای گذشته را داریم برمی داریم، قبول داریم که اشتباهاتی در دولت گذشته بوده اما آیا همه اش خراب بوده است؟

وی گفت: البته برخی در کودکی چیزهایی را یادشان نداده اند اما باید گفت که دولت گذشته کارهای بزرگی انجام داده است.

دبیرکل جبهه پایداری با دفاع از سفرهای استانی رئیس جمهور، تصریح کرد: سفرهای استانی رئیس جمهور گذشته کار بسیار درستی بود اما شماها که عرضه راه اندازی این سفرها را ندارید پس نگوئید این سفرها خوب نبوده است.

آقاتهرانی افزود: چرا راست نمی گوئید و همه را دروغگو خطاب می کنید؟ مگر می شود همه خوبی های عالم مال شما باشد و بدی های عامل مال گروه دیگر.

وی با تشریح برخی خاطرات از امام راحل و رهبری انقلاب در ارتباط با پوزش خواستن‌شان از مردم، یادآورشد: امام راحل سه بار فرمود ما اشتباه کردیم و حتی حضرت آقا راجع به کاهش جمعیت که اصلا نفرموده بود هم از مردم عذر خواستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات گذشته اصولگراها اشتباه کردند اما الان باید بیایند و درست کنند و البته یک محاسبه می خواهد، فکر کردن می خواهد و بسیاری در فتنه اشتباه کردند اما هیچگاه جرات نکردند بگویند اشتباه کرده اند.

آقاتهرانی، " سایت ها " را خطرناک تر از " ماهواره " دانست و اظهارداشت: سابق ماهواره خطرناک بود اما اکنون برای جوانان و بچه های ما، این " سایت ها " خطرناک ترند.

کد N357172

وبگردی