آفتاب

تابارس: صحنه مشکوکی در زمین ندیدم

تابارس: صحنه مشکوکی در زمین ندیدم

سرمربی تیم ملی اروگوئه می گوید اتفاق مشکوکی را در زمین مسابقه ندیده است که داور از آن چشم پوشی کرده باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،اروگوئه موفق شد در دیدار نهایی خود در گروه با یک گل ایتالیا را شکست دهد و به مرحله بعد این رقابت ها راه یابد.

اسکار تابارس سرمربی اروگجوئه پس از برتری تیمش برابر ایتالیا در نشست خبری خود گفت: تلاش زیادی در این دیدار داشتیم. بازیکنانم بیش از توان خودشان در این دیدار تلاش کردند و توانستند بازی خوب و کاملی از خود به نمایش بگذارند. بازی بسیار نزدیک و حساس دنبال شد و پس از اینکه مارکیسیو از زمین اخراج شد نیز کارمان سخت تر شد و توانستیم در نهایت خودمان را به دروازه حریف نزدیک کنیم.

سرمربی اروگوئه ادامه داد: خوش شانس بودیم که توانستیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم. گودین بازی خوبی در این دیدار از خود به نمایش گذاشت و موفق شد گل بسیار مهمی برای ما به ثمر برساند. اکنون فقط به کلمبیا فکر می کنم که باید در مرحله بعد با آن روبرو شویم. بازینانم توانایی انجام کارهای بزرگی دارندو ما سزاوار این پیروزی بودیم و توانستیم در بهترین زمان مسابقه به گل برسیم.

سرمربی اروگوئه در پایان درباره حرکت زشت سوآرس در این دیدار گفت: من ندیدم که سوآرس بازیکن حریف را گاز گرفته باشد. فکر می کنم اتفاقات مهم تر از این در این دیدار رخ داد که می توان درباره آن صحبت کرد.

انتهای پیام

کد N357170

وبگردی