آفتاب

کارلوس کروش:مسی کار خدا را به هم زد

کارلوس کروش:مسی کار خدا را به هم زد

کارلوس کروش سرمربی تیم ملی ایران پیش از بازی با بوسنیداز آخرین مصاف گروهی تیمش در جام جهانی سخن گفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خبرآنلاین به ورزشگاه فونته نوا شهر سالوادور ؛ کارلوس کروش سرمربی تیم ملی پیش از بازی با بوسنی به کنفرانس مطبوعاتی آمد و از بازی بزرگ تیمش در برابر تیم حذف شده اروپایی سخن گفت. کارلوس که این چند روزه سعی کرده هیجان ویژه ای به تیمش ببخشد تا برای بردن برابر بوسنی حاضر شوند ؛ در ابتدا حرف هایش را با گفتن سلام شروع کرد و گفت:«:این بازی برای ما خیلی مهم است. ما برای مان در باز است که صعود کنیم. اینجا می خواهیم خیلی خوب بازی کنیم در برابر یک تیم خوب و کلی بازیکن بزرگ. من متاسفم برای بوسنی که الان دیگر شانسی ندارد. »

اولین سئوال از کارلوس کروش این بود : آیا روش بازی ایران هجومی تر می شود؟ سئوالی که سرمربی در پاسخ به آن گفت:« من فکر نمی کنم سبک بازی را عوض کنیم. ما نباید ببازیم اما باید واقع بین باشیم. باید بدانیم چه تیمی هستیم و جلوی چه تیمی بازی می کنیم، در دو بازی قبلی فرصت بردن بازی را داشتیم . بخصوص برابر آرژانتین این شانس را داشتیم. وقتی شما جلوی بهترین بازیکن دنیا بازی می کنید و داور  هم با !انهاست کاری نمی شود کرد.

ما جلوی بوسنی بازی داریم که بهترین فورواردهای دنیا را  دارد. من در ترکیب تیمم 3 یار هجومی دارم نه یک بازیکن اما باید متواضع باشیم. بگذاریم بازی خودمان را بکنیم و سعی کنیم بهترین نمایش مان را ارائه کنیم.

او درباره بازی هم گفت: ما اینجاییم که خوب بازی کنیم. ما فکر گل زدن نیستیم، اول باید خوب بازی کنی و بعد گل هم می آید. در بازی قبلی روحیه و عملکرد خوبی داشتیم حالا باید برای مرحله بعد امیدوار باشیم. الان اگر داور بازی مان برابر آرژانتین خوب بود الان 4 امتیاز داشتیم نه یک امتیاز. 

کارلوس کروش در بخشی از حرف هایش درباره بازی آرژانتین و نیجریه گفت: راستش من با نیجریه مشکلی ندارم. خودم آفریقایی هستم و نیجریه را دوست دارم اما دوست دارم  فردا آرژانتین برنده بازی باشد. چون این برد خیلی به بالا رفتن شانس صعود ما کمک می کند. بگذارید برای تان یک جوک بگویم. خیلی از هواداران ما کلی دعا کردند تا ما برمده بازی برابر آرژانتین باشیم اما آرژنتین یک مسی داشت که کار خدا را هم تغییر داد. البته پاپ آرژانتینی است و شاید دعای او گرفت و آرژانتین پیروز بازی شد

4141

کد N357163

وبگردی