آفتاب
جلیلی:

امروز شاهد حمله گازانبری آمریکا هستیم

امروز شاهد حمله گازانبری آمریکا هستیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اجتماع لبیک گفت: امروز شاهد حمله گازانبری آمریکا و اسلام آمریکایی هستیم که با اهرم های تهدید، تحریم و تکفیر بدنبال ضربه زدن به شجره انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اجتماع بزرگ لبیک که عصر امروز در میدان امام حسین برگزار شد، گفت: امروز در بسیاری از جاها، ایران به عنوان الگوی کشورها قرار گرفته و چگونگی پیشرفت ایران اسلامی و چگونگی حفظ ارزشها توسط ایران گفت: حفظ ارزشها توسط ایران الگوی بسیاری از کشور ها شده است.

وی ادامه داد: با الهام گرفتن از الگوی جمهوری اسلامی، حزب الله لبنان مقاومت می کند و در جنگ 33 روزه شکست را به رژیم صهیونیستی تحمیل می کند همینطور حماس در جنگ 8 روزه با الگو گرفتن از ایران شکست را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد و همانطور که برادر عزیزمان سید حسن نصرالله گفته است دوران پیروزی اسلام شکل گرفته است.

جلیلی با بیان اینکه دشمنان قصد داشتند مسلمانان را مشغول خودشان و اختلافاتشان بکنند ادامه داد: امروز ما شاهد پدیده جدیدی هستیم.  دشمنان برای مقابله با پدیده مبارک انقلاب اسلامی در سطح جهان و ثمراتش همه اهدافهای خود را بکار گرفتند.

وی افزود: ما امروز شاهد حمله گازانبری آمریکا و اسلام آمریکایی هستیم. یکی با اهرم های تهدید و تحریم و دیگری با اهرم تکفیر بدنبال ضربه زدن به شجره طیبه انقلاب اسلامی هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان آنکه آنها همه تلاش خود را بکار بسته اند تا در مقابل تمدن شکل گرفته در جهان اسلام مقابله کنند، ادامه داد: یک روز با فتنه 88، یک روز مقابله با مردم سالاری در عراق و یک روز با حمایت از گروههای تروریستی در صدد آن هستند تا مانع تمدن جدید جهان اسلام شوند.

وی تصریح کرد: یکی از حربه های آنها این است که قدرت جهان اسلام را مشغول خود کنند و نگذارند وحدت شکل بگیرد.

کد N357010

وبگردی