آفتاب

وضعیت سلامتی هیلاری کلینتون وخیم‌تر از آن است که رئیس‌جمهور شود

وضعیت سلامتی هیلاری کلینتون وخیم‌تر از آن است که رئیس‌جمهور شود

منابعی در آمریکا فاش کردند که وضعیت سلامتی وزیر امور خارجه پیشین و نامزد احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 میلادی آمریکا محرمانه نگه داشته شده چرا که این نگرانی وجود دارد که این مساله صلاحیت وی برای ریاست‌جمهوری را از بین ببرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نوشته روزنامه دیلی میل، ادوارد کلین، روزنامه نگار آمریکایی در کتاب جدید خود تحت عنوان "دشمن خونی" به جزئیات روابط متزلزل و متشنج خانواده‌های اوباما و کلینتون پرداخته است.

گزیده‌ای از این کتاب درباره وضعیت سلامتی هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه پیشین و نامزد احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 میلادی آمریکا شامل ادعای یک متخصص بیماری‌های قلبی مطلع از وضعیت سلامتی کلینتون است که می‌گوید: لخته خون موجود در سر هیلاری کلینتون می‌تواند منجر به سکته مغزی شود.

در بخش‌های دیگری از این کتاب، نویسنده ادعا می‌کند که مشکلات سلامتی هیلاری کلینتون که شامل یک لخته خون موجود میان جمجمه و مغز وی نیز هست به دنبال بیهوش شدن کلینتون و پس از انتقال وی به بیمارستان آشکار شده است.

وی نوشت: هیلاری کلینتون سابقه از بیهوشی مکرر دارد و بدنش متسعد ایجاد لخته‌های خون است.

این نویسنده ادامه داد: هیلاری کلینتون همچنین از مشکل تیروئید که در میان زنان هم سن و سالش رایج است رنج می‌برد و از هوش رفتن‌های مکرر او حاکی از آن است که مشکلات جدی قلبی نیز وجود دارد. تست قلب گرفته شده از هیلاری نشان داد که ضربان و دریچه قلبش نرمال نیستند.

وی افزود: هیلاری کلینتون تصمیم گرفته تا سوابق پزشکی‌اش را مخفی نگه دارد چرا که می‌ترسد این مساله علنی شده و باعث رد صلاحیتش در انتخابات ریاست‌جمهوری شود.

وضعیت سلامتی کلینتون در چند هفته اخیر همزمان با ادامه گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه آیا نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 میلادی آمریکا می‌شود یا خیر، بر سر زبان‌ها است.

انتهای پیام

کد N356767

وبگردی