آفتاب

پاسخ مشاور حقوقی پرسپولیس به ابهامات در قرارداد خلعتبری

پاسخ مشاور حقوقی پرسپولیس به ابهامات در قرارداد خلعتبری

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مدارک و مستندات خود را برای رفع ابهامات در زمینه قرارداد خلعتبری به فیفا اعلام کرده‌ایم، گفت: قرارداد خلعتبری دو روز پیش از ضرب‌الاجل فیفا برای بستن قرارداد با عجمان به پایان رسیده بود.

مصطفی شکری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد موارد مطرح شده پیرامون قرارداد محمدرضا خلعتبری اظهار کرد: متاسفانه برخی از مطالب نادرست در برخی از رسانه‌ها سبب ایجاد شایعاتی بی اساس در زمینه قرارداد این بازیکن شده بود.

او تصریح کرد: مطالبی چون پولشویی و یا خطر سقوط به دسته پایین‌تر برای پرسپولیس کاملا نادرست است و احتمالا کسانی که این مطالب را عنوان کرده اند، قصد و غرضی در این زمینه داشتند.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس افزود: فیفا در زمینه قرارداد خلعتبری ابهامی را داشت که ما با مدارک و مستندات لازم تلاش کردیم تا این ابهام را برطرف کنیم.

شکری با بیان اینکه ابهام فیفا در مورد خلعتبری در مورد زمان قرارداد او بوده خاطر نشان کرد: مطلبی که عنوان شده این بود که پرسپولیس در مقطعی خارج از ضرب الاجل نهایی یعنی چهارم جولای با خلعتبری قرارداد امضا کرده است اما مطابق ماده ششم مقررات ناظر بر نقل و انتقالات فیفا استثنایی در این زمینه وجود دارد.

او در مورد این استثنا به ایسنا گفت: بر اساس تبصره ای اگر بازیکنی قبل از اتمام مهلت نقل و انتقالات قراردادش با باشگاهش منقضی شود، می تواند با تیم دیگری قرارداد امضا کند. خلعتبری روز چهارم جولای قراردادش با تیم عجمان به پایان رسیده و باشگاه پرسپولیس نیز بر اساس این تبصره با خلعتبری قرارداد امضا کرده است.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس تهران با تاکید بر اینکه ما تمامی موارد مورد نظر را به فیفا توضیح داده‌ایم، گفت: ما مطالب خود را در زمینه رفع ابهام به فیفا اعلام کرده‌ایم اما تاسف من از بیان بحث های بی ارتباط در این زمینه است. البته در این میان برخی نیز گویی علاقمندند تا اخبار کذبی را منعکس کنند.

شکری در پاسخ به این سوال که اگر ابهام فیفا در زمینه قرارداد خلعتبری برطرف نشود باشگاه پرسپولیس چه اقدامی را انجام خواهد داد؟ گفت: ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا این مسائل را در فیفا حل کنیم اما گاهی نیز یک سری موارد اختلافی مانند موضوع وینگادا بین ما و فیفا وجود دارد که ما آن را از طریق دیوان عالی ورزش حل خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N356588

وبگردی