آفتاب
معاون وزیر جهاد کشاورزی:

آیت الله هزاوه ای همدانی از بزرگان جهاد سازندگی بود

آیت الله هزاوه ای همدانی از بزرگان جهاد سازندگی بود

تهران بزرگ- ایرنا- معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به خدمات ارزشمند آیت الله سید محسن هزاوه ای همدانی در جهاد کشاورزی گفت: مرحوم هزاوه ای همدانی از بزرگان و پیشکسوتان جهاد سازندگی بود.

حسن رکنی روز سه شنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله هزاوه ای همدانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هدایت گری معنوی ایشان زبان زد خاص و عام بود.

وی ادامه داد: آیت الله هزاوه ای همدانی در سال 58 در جهاد سازندگی به عنوان مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه منصوب شد و قریب به 10 سال از خدمات ارزشمند ایشان استفاده کردم.

معاون تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: سخنان ایشان درباره مسائل مذهبی و اعتقادی به گونه ای بود که نیروهای جهادی را با یک انگیزه مضاعف مواجه می کرد و نیروها را با انگیزه بیشتر دعوت به کار می کرد.

وی اضافه کرد: ایشان از شاگردان حضرت امام خمینی(ره) و آیت الله بروجردی بودند که کارکنان جهاد کشاورزی استان تهران از فیوضات معنوی این عالم وارسته بیش از سی سال استفاده کردند.

مراسم تشییع پیکر آیت الله سید محسن هزاوه ای همدانی از مقابل منزل ایشان به ساختمان سازمان جهاد کشاورزی استان تهران منتقل شد و پس از برگزاری مراسم عزاداری و اقامه نماز میت پیکر این روحانی مبارز به بهشت زهرا منتقل شد.

پیکر نماینده عالی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و مسوول سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در قطعه 19 بهشت زهرا آرام گرفت.

تهرام/7243/ 699
کد N356350

وبگردی