آفتاب
رییس دیوان عالی کشور:

با وحدت می‌توان آتش فتنه تکفیری های داعش را خاموش کرد

با وحدت می‌توان آتش فتنه تکفیری های داعش را خاموش کرد

هیات عمومی اصراری کیفری دیوان عالی کشور در هفته بزرگداشت قوه قضائیه به ریاست رییس دیوان عالی کشور و با حضور دادستان کل کشور و قضات عالی رتبه دیوان عالی برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله محسنی گرکانی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه بیان کرد: از برنامه‌های خوب دولت جمهوری اسلامی که مورد استقبال مردم کشورمان قرار گرفته، نظام سلامت در کشور است؛ زیرا جامعه سالم و سلامت عامل مهمی است برای ارتقای کمی و کیفی توسعه کشور و برای همه مردم شریف کشورمان موجب نشاط و آرامش می‌شود. وزارت بهداشت و درمان در صدد است با هر گونه بیماری مبارزه کند و جامعه تندرست و سلامت در کل کشور اعم از شهر و روستا به وجود آورد.

وی ادامه داد: طبیب ماهر و متخصص در مقابل بیماری‌های مختلف یک بیمار اول به سراغ درمان بیماریهای سخت و صعب العلاج وی می رود و بیماریهای مهم و سخت برای طبیب جایگاه اول را دارد.

ریسس دیوان عالی کشور گفت: قضات دستگاه قضایی کشور هم رسیدگی به جرائم مهم مانند قتل عمد، آدم‌ربایی‌، براندازی نظام و جاسوسی علیه امنیت کشور را مقدم بر جرائم کوچک می‌دانند و به جرائم خاص خارج از نوبت رسیدگی می کنند.

محسنی‌گرکانی خاطرنشان کرد: اسلام اتحاد و برادری را محور اصلی مسلمانان می‌داند قرآن کریم از همه امت اسلامی بطور جمعی به ویژه از زمامداران اسلامی می‌خواهد گروه گروه و جدای از هم نباشند. همگی به قرآن و اسلام رو آورید با توجه به اینکه مشکلات داخلی همانند مشکل اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی دارید ولی از تمام اینها مهم تر و بزرگتر تفرقه و عدم اتحاد مسلمانان است که اقتدار و سیادت امت اسلامی را به خطر می اندازد و سبب ضرر و زیان ملی خواهد بود.

رئیس دیوان عالی کشور بیان کرد: قرآن می گوید از همه خسارت ها و زیانها بیشتر و زیان بار تر اختلاف زمامداران اسلامی است، اختلاف آنان سبب پیروزی و شادمانی دشمنان آنها خواهد شد؛ لذا اتحاد و حمایت مسئولین و زمامدران اسلامی از همدیگر موجب یاس و نا امیدی دشمن می شود و سیاست مسلمان کشی دشمنان در کشورهای مسلمان همسایه مثل عراق ، سوریه ، افغانستان و .... باید با اتحاد و همدلی و سیاست درست زمامداران کشورهای منطقه از بین برود.

وی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان از مبلغان حوزه علمیه که جهت تبلیغ شعائر دینی به شهر ها و روستا اعزام می شوند درخواست می شود اتحاد مسلمین را محور اصلی ماموریت تبلیغی خود قرار دهند که قطعاً با وحدت و همدلی می توان به آسانی آتش فتنه ی تکفیری های داعش و دیگر دشمنان اسلام را خاموش کرد.

انتهای پیام

کد N356190

وبگردی