آفتاب
افضلی‌فرد به ایسنا خبر داد

گزارش اصل نود در مورد هدفمندی، مسکن مهر و شرکت‌های دانش بنیان به صحن علنی می‌آید

گزارش اصل نود در مورد هدفمندی، مسکن مهر و شرکت‌های دانش بنیان به صحن علنی می‌آید

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت که گزارش اصل نود در مورد هدفمندی، مسکن مهر و شرکتهای دانش بنیان به صحن علنی می‌آید.

مصطفی افضلی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: گزارش کمیسیون اصل نود در مورد شرکتهای دانش بنیان و هدفمندی یارانه‌ها و مسکن مهر امروز در کمیسیون نهایی خواهد شد و در صورت تصویب در کمیسیون،‌در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.

وی درباره پیگیری‌های کمیسیون اصل نود در پرونده بابک زنجانی نیز اظهار کرد: ما اطلاعات خود را به قوه قضاییه ارائه کردیم زیرا بابک زنجانی توسط دستگاه قضایی بازداشت شده پرونده وی در حال بررسی در قوه قضایه است لذا اطلاعات را به آنها ارائه کردیم تا آنها با اطلاعات جامع‌تر موضوع را رسیدگی کنند.

افضلی‌فرد خاطر نشان کرد: فعلا ضرورتی به دخالت کمیسیون اصل نود در این پرونده نیست زیرا نهایتا به هر نتیجه‌ای در این رابطه برسیم باید تخلف به قوه قضاییه ارجاع شود بنابراین در این مرحله اطلاعات را به آنها ارائه کردیم.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در مورد پرونده دانشگاه ایرانیان نیز اظهار کرد" تا این تاریخ شورای عالی انقلاب فرهنگی جواب رسمی نداده که آیا این دانشگاه فرایند قانونی خود را طی کرده یا نه و ما منتظر جواب شورا هستیم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا پرونده سه هزار بورسیه غیرقانونی در دولت گذشته به این کمیسیون ارجاع شده گفت: دوستان کمیسیون آموزش در این باره با ما صحبت کردند و در حال بررسی هستند البته به گفته‌ این کمیسیون اکثریت آنچه بورسیه‌های غیرقانونی خوانده می‌شود، صحت ندارد اما مواردی هم هست که صحت دارد. کمیسیون آموزش در حال بررسی آن است و قرار شد اگر لازم بود این موضوع به کمیسیون اصل نود ارجاع شود.

انتهای پیام

کد N355936

وبگردی