آفتاب
رسایی در تذکر شفاهی مدعی شد؛

دیدار وزیر اطلاعات با اعضای حزب مشارکت

دیدار وزیر اطلاعات با اعضای حزب مشارکت

وزیر اطلاعات باید محتوای این جلسه را در اختیار نمایندگان مجلس قرار دهد و این جلسه دوستانه بوده است و به هیچ وجه مربوط به حوزه اختیارات وزارت اطلاعات نبوده است.

حمید رسائی در ادعایی بیان کرد: وزیر اطلاعات اخیرا با اعضای حزب مشارکت جلسه خصوصی داشته و باید جوابگوی این اقدام خود باشد

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید رسایی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی خود ضمن طرح این ادعا که وزیر اطلاعات با اعضای حزب مشارکت جلسه خصوصی برگزار کرده است، گفت: این حزب در زمان حاکمیت اصلاح‌طلبان آمریکایی و مجلس ششم نقش براندازی داشت و در مجلس ششم بالاترین نقش را برای مقابله با اصول ارزش‌ها و اجرای قانون اساسی بازی کرد.

وی با طرح این سوال که آیا محتوای این جلسه در ارتباط با انتخابات مجلس دهم بوده است یاخیر، اظهار داشت: وزیر اطلاعات باید محتوای این جلسه را در اختیار نمایندگان مجلس قرار دهد و این جلسه دوستانه بوده است و به هیچ وجه مربوط به حوزه اختیارات وزارت اطلاعات نبوده است.

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر حمید رسایی گفت: ممکن است مسئولان وزارت اطلاعات از اساس چنین جلسه‌ای را تکذیب کنند که حمید رسایی هم پاسخ داد: اگر تکذیب کردند بنده در خدمت آنها خواهم بود.

کد N355856

وبگردی