آفتاب
معاون اجرایی رئس‌جمهور خبر داد

برگزاری جلسات مستمر برای بررسی پیشرفت پروژه‌های دولت در سفر به استان‌ها

برگزاری جلسات مستمر برای بررسی پیشرفت پروژه‌های دولت در سفر به استان‌ها

معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برگزاری جلسات منظم جهت بررسی وضعیت پیشرفت پروژه‌های مورد پیگیری دولت در سفرهای کاروان تدبیر و امید خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمد شریعتمداری در حاشیه پنجمین نشستی که با حضور معاونان وزرای ذیربط در دفتر معاونت اجرایی رئیس‌جمهور برگزار شده بود، به اهمیت پیگیری و بررسی و رصد پروژه‌های مورد تأکید رئیس دولت تدبیر و امید پرداخت و این اقدام مهم را از مسئولیت‌های این معاونت خواند.

وی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، تاکنون چندین جلسه بصورت مستمر در دفتر این معاونت برگزار شده است و در این نشست‌ها نسبت به بررسی گزارش‌های دستگاه‌ها از پیشرفت پروژه‌های سفرهای استانی بویژه اجرای وعده‌ها و تعهدات رئیس‌جمهور محترم ارزیابی مؤثر صورت گرفته است.

شریعتمداری همچنین در پاسخ به پرسشی درباره چگونگی برقراری این جلسات، گفت: در این جلسه معاونان وزرا گزارش تفصیلی پروژه‌ها را در بخش‌های کشاورزی، توسعه راه‌ها و سدها و شبکه‌های آبیاری و آبرسانی، تصفیه‌خانه‌ها، صنایع و معادن، توسعه بنادر و نیز تخصیص‌ها و تأمین مالی پروژه‌ها اعلام کردند و به مشکلات پیشرفت برخی از این پروژه‌ها رسیدگی شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در پایان از ادامه برگزاری این جلسات خبر داد و اظهار کرد: قرار است این جلسات تا حصول اطمینان از سرعت پیشرفت پروژه‌ها و طرح‌های کاروان تدبیر و امید بطور منظم ادامه یابد.

انتهای پیام

کد N355828

وبگردی