آفتاب

تغییر احتمالی ترکیب ایران برابر بوسنی

تغییر احتمالی ترکیب ایران برابر بوسنی

ملی پوشان فوتبال ایران ساعت 20 و 30 دقیقه روز چهارشنبه 4 تیر ماه در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی 2014 فوتبال در برزیل در ورزشگاه فونته نوا شهر سالوادور مقابل تیم ملی بوسنی و هرزگوین قرار می گیرند.

فیفا دی: «کارلوس کی روش» پس از تمرین دیروز (دوشنبه) تیم ملی، احتمال تغییر در ترکیب تیم ملی برای رویارویی مقابل بوسنی و هرزگوین را تایید کرد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از دو بازی دشوار مقابل نیجریه و آرژانتین اندکی خسته هستند و تلاش می کنند خود را برای دیدار مقابل بوسنی آماده کنند.
نزدیکان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گویند که کی روش شب پیش از بازی ترکیب تیم خود را تعیین می کند.
ملی پوشان فوتبال ایران که بلافاصله پس از دیدار روز شنبه مقابل آرژانتین به شهر سائوپائولو بازگشته بودند تا تمرینات خود را در کمپ کورینتیانس پیگیری کنند، پس از تمرین عصر دیروز خود برای دیدار مقابل بوسنی و هرزگوین در جام جهانی 2014 فوتبال در برزیل عازم شهر سالوادور می شود.
شاگردان «کارلوس کی روش» در تیم ملی فوتبال ایران روز 26 خرداد ماه در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل مقابل نیجریه به تساوی بدون گل رسیدند و روز 31 خرداد ماه در مصافی غرورانگیز مقابل تیم نامدار آرژانتین با گل دقیقه 1+90 «لیونل مسی» مغلوب شدند.
کد N355697

وبگردی