آفتاب

تنظیم متفاوتی از آهنگ‌های قدیمی ایرانی برای انجام حرکات ورزشی

تنظیم متفاوتی از آهنگ‌های قدیمی ایرانی برای انجام حرکات ورزشی

آلبوم «حرکت برای ایرانیان» عنوان تازه‌ترین اثر موسیقایی سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز است که با تنظیم جدید از آهنگ‌های قدیمی و به منظور استفاده هنگام ورزش آماده انتشار شده است.

سامان احتشامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته این آلبوم موسیقی در تابستان امسال توسط موسسه آوای باغ مهر روانه بازار موسیقی خواهد شد. در این اثر تمام قطعات به وسیله کامپیوتر ضبط و همچنین از سازهای پرکاشن و سازهای مضرابی نیز استفاده شده است.

وی ادامه داد: خزان، بردی از یادم، سیمین بری، دل دیوانه، نسیم عنوان قطعات معروفی هستند که با تنظیمی متفاوت در آلبوم حرکت برای ایرانیان گنجانده شده است و همان طور که پیش از این نیز اشاره کرده بودم، اثر درباره ورزش و ورزشکارانی است که در حین تمرین و انجام حرکات ورزشی از موسیقی استفاده می کنند؛ موسیقی‌ای که این بار طعم و رنگ ایرانی دارد.

احتشامی همچنین از احتمال همکاری دوباره خود با محمد رحمانیان در پروژه نمایشی «ترانه های محلی» خبر داد و گفت: گفتگوهایی بین من و محمد رحمانیان برای همکاری دوباره در پروژه نمایشی «ترانه های محلی » صورت گرفته که احتمالا بعد از تجربه موفق نمایش «ترانه های قدیمی» بار دیگر در پروژه جدید همکاری هایی را داشته باشیم که امیدوارم این احتمال حضور قطعی شود.

این آهنگساز و نوازنده با اشاره به کنسرت های پیش‌رو بیان کرد: برنامه های متفاوتی را برای برگزاری کنسرت دارم اما چون هنوز مجوز برگزاری آنها را دریافت نکردم هنوز نمی توانم درمورد جزییات آن صحبتی کنم بنابراین صبر می کنم تا به محض دریافت مجوز اخبار این کنسرت های متفاوت را به مخاطبان اطلاع رسانی کنم.

وی درباره کنسرت های خارج از کشور خود نیز تصریح کرد: فعلا برنامه ای برای برگزاری کنسرت در خارج از کشور ندارم ضمن اینکه خودم هم تمایلی ندارم که بخواهم از طرف خودم داوطلب حضور در جشنواره و یا کنسرت خارج از کشور باشم به همین دلیل تا زمانی که دعوتی از خارج ایران نداشته باشم به طور طبیعی کنسرتی را هم در آن جا برگزار نمی کنم.

آلبوم «شادی تو» تازه ترین اثر موسیقایی سامان احتشامی است که چندی پیش به آهنگسازی محمد سریر از سوی موسسه آوای باربد در بازار موسیقی منتشر شد.

کد N355682

وبگردی