آفتاب

وزیر ورزش از تمرینات تیم والیبال نوجوانان ایران بازدید کرد

وزیر ورزش از تمرینات تیم والیبال نوجوانان ایران بازدید کرد

وزیر ورزش و جوانان به طور سرزده در تمرین تیم والیبال نوجوانان ایران حاضر شد و دقایقی با بازیکنان و کادر فنی این تیم به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، تیم نوجوانان ایران که در پنجمین اردوی آماده‌سازی در آکادمی ملی المپیک روزانه بین 8 تا 10 ساعت تمرین شامل بدنسازی و کارهای تکنیکی و تاکنیکی را زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کند، ساعت 21:30 دوشنبه شب و در آخرین دقایق تمرین خود میزبان وزیر ورزش و جوانان شد.

محمود گودرزی به همراه عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزیر و هیات همراه به طور سرزده در تمرین تیم والیبال نوجوانان کشورمان حاضر شدند و ضمن تماشای تمرینات آنها در خصوص برنامه‌های آماده‌سازی تیم با کادر فنی به گفتگو پرداختند. محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان کشورمان از روند آماده‌سازی تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا و ساختن پشتوانه‌ای مطمئن برای تیم ملی در المپیک 2020 به گودرزی گزارشاتی ارائه کرد.

پس از اتمام تمرین و معرفی بازیکنان، وزیر ورزش که از والیبال به عنوان رشته ورزشی اصلی خود یاد می‌کند، سخنان خود را خطاب به نوجوانان والیبال ایران اینگونه آغاز کرد: من محمود گودرزی، 58 ساله، پست دفاع وسط!

وزیر ورزش و جوانان که از تمرین تیم کشورمان تا آن موقع شب اظهار تعجب کرده بود از برنامه‌ریزی دقیق و پشتکار کادر فنی و بازیکنان تقدیر کرد و افزود: شما باید قدر این کادر فنی، برنامه‌ریزی و امکانات را بدانید. این مربیان تا این موقع شب در تمرین می‌مانند تا بتوانند شما را برای درخشش در میادین بین‌المللی آماده کنند. شما همه سرمایه های مملکت هستید و باید برای این امکانات که از بیت‌المال است ارزش قائل شوید و قدر آن را بدانید.

گودرزی همچنین از موفقیت‌های چشمگیر مردان والیبال ایران در لیگ جهانی تقدیر کرد و در پایان با آینده‌سازان والیبال ایران عکس یادگاری گرفت.

کد N355605

وبگردی