آفتاب
معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش:

داعش کوچکتر از آن است که بخواهد برای ایران تهدید باشد

داعش کوچکتر از آن است که بخواهد برای ایران تهدید باشد

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا واحدی همچنین القای تفکر شیعه‌ستیزی را محصول اتاق‌های فکر صهیونیست‌ها دانست و تغییر گفتمان تبلیغی در اعتقادها و باورهای مردم، ایجاد شبهه در فرهنگ انتظار و همچنین بی‌خاصیت کردن جایگاه مرجعیت را از دیگر محصولات این اتاق‌های فکر برشمرد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عملکرد گروهک تروریستی داعش در عراق، گفت: این گروهک خشن، بدوی و بی‌اصالت، کوچکتر از آن است که بخواهد برای ما تهدید باشد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا واحدی در همایش روحانیون، معاونان نظامی و مسئولان فرهنگی تبلیغی عقیدتی سیاسی ارتش، افزود: ما با توجه به حضور و هوشیاری مدافعین اماکن مقدسه در عراق نگران این مناطق و اماکن نیستیم بلکه بیشتر با تبلیغات سوء و دروغ رسانه‌های تحت سلطه استکبار، نگران تغییر باورهای جوانانمان هستیم.

وی همچنین اظهار کرد: روحانیون باید خودشان را به علوم روز، ابزارهای لازم و روزآمد تجهیز کنند و البته این حرف به معنای آن نیست که به صورت تخصصی وارد حوزه‌های علمی شوند بلکه به معنای فهم صحیح از پیشرفت‌ها در حوزه­‌های مختلف علمی است.

واحدی در ادامه با اشاره به مقوله جنگ نرم دشمن، خاطرنشان کرد: دشمنان سعی می‌کنند تا سرباز خود را در خانه خودمان پرورش دهند که بی‌تفاوت شدن مردم به امور دینی از این دست است و می‌تواند بدترین لطمه‌ها را از داخل خانواده خودمان وارد کند.

وی همچنین القای تفکر شیعه‌ستیزی را محصول اتاق‌های فکر صهیونیست‌ها دانست و تغییر گفتمان تبلیغی در اعتقادها و باورهای مردم، ایجاد شبهه در فرهنگ انتظار و همچنین بی‌خاصیت کردن جایگاه مرجعیت را از دیگر محصولات این اتاق‌های فکر برشمرد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در پایان، مکانیزیم، فنآوری و نیازهای تبلیغی را نسبت به گذشته متفاوت دانست و گفت: با جوانان امروز نمی‌توان با شیوه 40 سال پیش سخن گفت.

کد N355503

وبگردی