آفتاب

معاون فرهنگی ارتش: داعش تهدیدی برای ایران محسوب نمی‌شود

معاون فرهنگی ارتش: داعش تهدیدی برای ایران محسوب نمی‌شود

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عملکرد گروهک تروریستی داعش در عراق، گفت: این گروهک خشن، بدوی و بی‌اصالت، کوچکتر از آن است که بخواهد برای ما تهدید باشد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا واحدی در همایش روحانیون، معاونان نظامی و مسئولان فرهنگی تبلیغی عقیدتی سیاسی ارتش، افزود: ما با توجه به حضور و هوشیاری مدافعین اماکن مقدسه در عراق نگران این مناطق و اماکن نیستیم بلکه بیشتر با تبلیغات سوء و دروغ رسانه‌های تحت سلطه استکبار، نگران تغییر باورهای جوانانمان هستیم.

وی همچنین اظهار کرد: روحانیون باید خودشان را به علوم روز، ابزارهای لازم و روزآمد تجهیز کنند و البته این حرف به معنای آن نیست که به صورت تخصصی وارد حوزه‌های علمی شوند بلکه به معنای فهم صحیح از پیشرفت‌ها در حوزه­‌های مختلف علمی است.

واحدی در ادامه با اشاره به مقوله جنگ نرم دشمن، خاطرنشان کرد: دشمنان سعی می‌کنند تا سرباز خود را در خانه خودمان پرورش دهند که بی‌تفاوت شدن مردم به امور دینی از این دست است و می‌تواند بدترین لطمه‌ها را از داخل خانواده خودمان وارد کند.

وی همچنین القای تفکر شیعه‌ستیزی را محصول اتاق‌های فکر صهیونیست‌ها دانست و تغییر گفتمان تبلیغی در اعتقادها و باورهای مردم، ایجاد شبهه در فرهنگ انتظار و همچنین بی‌خاصیت کردن جایگاه مرجعیت را از دیگر محصولات این اتاق‌های فکر برشمرد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در پایان، مکانیزیم، فنآوری و نیازهای تبلیغی را نسبت به گذشته متفاوت دانست و گفت: با جوانان امروز نمی‌توان با شیوه 40 سال پیش سخن گفت.

انتهای پیام

کد N355198

وبگردی