آفتاب

حضور سرزده وزیر ورزش و جوانان به اردوی تیم والیبال نوجوانان

حضور سرزده وزیر ورزش و جوانان به اردوی تیم والیبال نوجوانان

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان به صورت سرزده در تمرین تیم والیبال نوجوانان ایران حاضر شد و دقایقی با بازیکنان و کادر فنی به گفت و گو پرداخت.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، تیم والیبال نوجوانان ایران که در پنجمین اردوی آماده سازی در آکادمی ملی المپیک بسر می برد، روزانه بین 8 تا 10 ساعت تمرین شامل بدنسازی و کارهای تکنیکی و تاکنیکی را زیر نظر کادر فنی برگزار می کند.

شب گذشته (ساعت 21:30) تیم والیبال نوجوانان در آخرین دقایق تمرین خود میزبان وزیر ورزش و جوانان بود.

محمود گودرزی به همراه عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و هیات همراه به طور سرزده در تمرین تیم والیبال نوجوانان حضور یافتند و ضمن تماشای تمرینات آنها در خصوص برنامه های آماده سازی تیم با کادر فنی به گفت و گو پرداختند.

محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران از روند آماده سازی تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا و ساختن پشتوانه ای مطمئن برای تیم ملی در المپیک 2020 گزارشی به گودرزی ارائه کرد.

پس از اتمام تمرین و معرفی بازیکنان، وزیر ورزش از والیبال به عنوان رشته ورزشی اصلی خود یاد کرد و گفت: من؛ محمود گودرزی، 58 ساله، پست دفاع وسط!

وزیر ورزش و جوانان در ادامه از تمرین تیم نوجوانان تا آن موقع شب اظهار تعجب کرد و از برنامه ریزی دقیق و پشتکار کادر فنی و بازیکنان تقدیر کرد و افزود: شما می بایست قدر این کادر فنی، برنامه ریزی و امکانات را بدانید. این مربیان تا این موقع شب در تمرین می مانند تا بتوانند شما را برای درخشش در میادین بین المللی آماده کنند. شما همه سرمایه های مملکت هستید و می بایست برای این امکانات که از بیت المال هست ارزش قائل شوید و قدر آن را بدانید.

گودرزی همچنین از موفقیت های چشمگیر مردان والیبال ایران در لیگ جهانی تقدیر کرد و در پایان با آینده سازان والیبال ایران عکس یادگاری گرفت.

ورزشی(1)**1379
کد N354905

وبگردی