آفتاب
تیم ملی به مربیان سطح بالا نیاز دارد؛

هاشمی‌طبا: باید از کی‌روش حمایت کنیم/تیم ملی مقابل آرژانتین پیش بینی‌ها را بر هم زد

هاشمی‌طبا: باید از کی‌روش حمایت کنیم/تیم ملی مقابل آرژانتین پیش بینی‌ها را بر هم زد

پیش بینی ها مقابل آرژانتین واقعیت پیدا نکرد و تیم ملی با بازی جسورانه و درخشان با اختلاف بسیار کم این مسابقه را پشت سرگذاشت.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور زیربنایی، سرمایه‌گذاری و توسعه زیر ساخت‌های ورزش گفت که بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل نیجریه و آرژانتین درخشان بود و باید از کارلوس کی‌روش حمایت شود زیرا عملکرد وی و تیم ملی تاکنون در جام بیستم بسیار خوب بوده است.

به گزارش ایلنا، مصطفی هاشمی‌طبا روز دوشنبه در حاشیه نشست نخستین کار گروه مهندسی ورزش افزود: بازیکنان تیم ملی ایران بازی بسیار خوبی را تاکنون از خود به نمایش گذاشته‌اند.

وی با قدردانی از عملکرد کی روش خاطرنشان کرد که تیم‌های ملی و پایه فوتبال کشور به مربیان درجه یک و سطح بالا نیاز دارند.

هاشمی‌طبا در مورد پیش‌بینی برخی افراد در مورد شکست سنگین ایران با اختلاف گل زیاد در برابر آرژانتین گفت: این پیش بینی‌ها واقعیت پیدا نکرد و تیم ملی با بازی جسورانه و درخشان با اختلاف بسیار کم این مسابقه را پشت سرگذاشت. در این بازی بازیکنان تیم ملی نمایش بسیار خوبی را از لحاظ تاکتیک، اخلاق و منش ارایه کردند. بازیکنان تیم ملی ایران در این رقابت‌ها نشان دادند به یک بلوغ بسیار خوبی از لحاظ تاکتیک و اخلاقی رسیدند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان با اشاره به موفقیت های تیم ملی والیبال و بسکتبال ایران خاطرنشان کرد: تیم‌های ملی کشور در این رشته‌ها نیز مربیان خوبی دارند و امیدوارم این روند ادامه یابد تا شاهد حضور موثر تیم‌های کشورمان در میادین مختلف ورزشی باشیم.

کد N354035

وبگردی