آفتاب

تعرفه‌های رایتل کاهش یافت

تعرفه‌های رایتل کاهش یافت

رایتل در راستای رفاه حال مشترکانش تعرفه مکالمه و اینترنت خود را کاهش داد.

به گزارش ایسنا، این اپراتور تعرفه مکالمه و اینترنت 3G خود را کاهش داده و این تخفیف شامل مکالمه درون شبکه ای، برون شبکه ای و همچنین اینترنت است و مشترکان رایتل از اول تیرماه میتوانند با این تعرفه‌ها از خدمات نسل سوم ارتباطات بهره مند شوند.

با اعمال این تغییرات، مکالمه درون شبکه ای برای مشترکان دایمی از 555 ریال به 499 ریال و مکالمه برون شبکه برای مشترکان دایمی 625 ریال است.

همچنین مکالمه درون شبکه ای برای مشترکان اعتباری از 695 ریال به 620 ریال و مکالمه برون شبکه ای برای مشترکان اعتباری از 895 ریال به 852 ریال کاهش می یابد.

همچنین استفاده مشترکین رایتل از سرویس اینترنت تنها در مناطق رومینگ ملی، با تعرفه آزاد و با قیمت 0.35 ریال به ازای هر کیلوبایت امکان پذیر است.

مشترکان دائمی می توانند از کلیه خدمات مکالمه صوتی، پیامک، پیام چندرسانه ای، دیتا و خدمات ارزش افزوده تا سقف اعتبار خود استفاده نمایند و در انتهای دوره دو ماهه هزینه خدمات را که از طریق پیام کوتاه و قبض به اطلاع آنها می رسد از طریق کارتهای عضو شتاب در بخش E-care یا "مدیریت حساب" رایتل و یا توسط کلیه روشهای پرداخت (اینترنت بانک، تلفن بانک، دستگاه خودپرداز و POS )پرداخت کنند.

همچنین مشترکان اعتباری نیز می توانند از طریق وبسایت رایتل به آدرس www.rightel.ir و یا دستگاههای POS و ATM نسبت به خرید شارژ اقدام کنند.

انتهای پیام

کد N353442

وبگردی