آفتاب
با هدف مقابله با خشونت‌های اسرائیل؛

تشکیلات خودگردان فلسطین به شورای امنیت می‌رود

تشکیلات خودگردان فلسطین به شورای امنیت می‌رود

تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که فلسطین برای پایان دادن به اقدامات و تجاوزات مکرر اسرائیل علیه فلسطینی‌ها به سازمان‌های بین‌المللی خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از پایگاه خبری الوطن العربی، تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که تماس‌های زیادی را برای برگزاری نشستی فوری در شورای امنیت سازمان ملل جهت پایان دادن به اقدامات نیروهای اسرائیلی علیه فلسطینی‌ها، برقرار کرده است.

در این بیانیه آمده است: ما برای حمایت از فلسطینی‌ها در مقابله با نیروهای اسرائیلی به سازمان‌های بین‌المللی روی می‌آوریم.

تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین در این بیانیه یورش نیروهای اسرائیلی به مردم فلسطین را محکوم و اعلام کرد: نیروهای رژیم صهیونیستی همچنان به کشتار فلسطینی‌ها ادامه داده‌اند به طوری که شش فلسطینی را به شهادت رسانده و به موسسات، دانشگاه‌ها و سایر نهادها یورش می‌برند و صدها تن از فلسطینی‌ها را به بهانه یافتن سه شهرک‌نشین ربوده شده، بازداشت می‌کنند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: اسرائیل هیچ گاه به اهداف خود نمی‌رسد و اقدامات اسرائیلی ما را از تحقق اهداف قانونی خود در آزادی و استقلال باز نخواهد داشت.

پیشتر سه شهرک‌نشین اسرائیلی در منطقه الخلیل ربوده شدند و رژیم صهیونیستی جنبش حماس را به دست داشتن در این اقدام متهم و صدها تن از فلسطینی‌ها را بازداشت کرد.

همچنین نیروهای رژیم صهیونیستی با یورش به تجمع برخی فلسطینی‌ها پیشتر یک کودک فلسطینی را به شهادت رساندند. اخیرا نیز دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی در رام الله و شهر نابلس به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

کد N353339

وبگردی