آفتاب
بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

کلینزمن: هیچ تماسی با لوو نداشتم/ برای پیروزی مقابل آلمان بازی می‌کنیم

کلینزمن: هیچ تماسی با لوو نداشتم/ برای پیروزی مقابل آلمان بازی می‌کنیم

یورگن کلینزمن سرمربی آلمانی تیم ملی آمریکا بعد از کسب تساوی مقابل تیم ملی فوتبال پرتغال گفت دریافت گل در دقایق پایانی ناراحت کننده است اما ما از شرایط خودمان کاملا راضی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کلینزمن بعد از تساوی مقابل پرتغال ضمن بیان مطلب فوق افزود: کسب 4 امتیاز از دو بازی ابتدایی نتیجه بسیار خوبی است اما می توانستیم در این دیدار پیروز شویم. دریافت گل تساوی آن هم در دقایق پایانی بازی ناراحت کننده است. همه بازیکنان، بازیکنان ذخیره و هواداران با این عملکرد تیم احساسی شده بودند. ما فوق العاده بودیم. اکنون باید به بازی آخر مقابل آلمان فکر کنیم چرا که جام جهانی همیشه در مورد بازی بعدی است.

کلینزمن در ادامه در مورد تماس بازی یواخیم لوو سرمربی آلمان که در جام جهانی 2006 دستیارش بود گفت: ما دوستان صمیمی هستیم اما اکنون در جام جهانی قرار داریم و هیچ نیازی به تماس دوستانه نیست.

دیدار تیم های پرتغال و آمریکا در چارچوب دور دوم مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی بامداد دوشنبه در ورزشگاه آمازونیا شهر مانائوس با تساوی 2-2 به پایان رسید. در دیدار پایانی آمریکا با کسب تساوی مقابل آلمان می تواند صعود خود به دور بعدی را قطعی کند.

کد N353030

وبگردی