آفتاب

پرتغال و رونالدو فعلا در جام ماندند

پرتغال و رونالدو فعلا در جام ماندند

آمریکا و پرتغال در دومین دیدار خود در جام بیستم به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

آمریکا و پرتغال در دومین دیدار خود در جام بیستم به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آمریکا و پرتغال در ورزشگاه آمازون شهر مانائوس به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

یاران رونالدو در این دیدار توانستند خیلی زود به گل برسند. فرصت‌طلبی نانی در دقیقه 5 باعث شد که این بازیکن گل نخست تیمش را به ثمر برساند. البته پرتغالی‌ها در دقیقه 16 یک تعویض اجباری کردند. الدر پوستیگا به دلیل مصدومیت خیلی زود زمین مسابقه را ترک کرد تا به جای او ادر وارد مسابقه شود.

پرتغال در دقایق پایانی مسابقه می‌توانست به گل دوم برسد اما تیم هاوارد به کمک تیر دروازه توانست دروازه یانکی‌ها را نجات دهد.

در دقیقه 40 مسابقه نستو پیتانا داور آرژانتینی مسابقه تصمیم گرفت تا به دلیل گرمای شدید هوا بازی را متوقف کند تا بازیکنان مدتی را به استراحت بپردازند و گلویی تازه کند. این اتفاق برای اولین بار در جام بیستم رخ داد.

در نیمه دوم پرتغالی ها بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتند و توانستند بر بازی مسلط شوند اما این تیم آمریکا بود که به گل رسید. شوت زیبای جونز به زیبایی نتیجه بازی را به تساوی کشاند. در ادامه کلینت دمپسی موفق شد در دقیقه 81 گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند. در حالی که پرتغال و کریستیانو رونالدو در آستانه حذف از جام بیستم بودند سانتر رونالدو وضربه سر پریرا باعث شد تا بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد و پرتغال و رونالدو فعلا در جام بمانند.

انتهای پیام

کد N352947

وبگردی