آفتاب

پیروزی پرتغال بر آمریکا در نیمه نخست

پیروزی پرتغال بر آمریکا در نیمه نخست

پرتغال در نیمه نخست موفق شد با یک گل آمریکا را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرتغال و آمریکا در دومین دیدارشان در جام جهانی در ورزشگاه آمازون شهر مانائوس به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر پرتغال به پایان رسید.

یاران رونالدو در این دیدار توانستند خیلی زود به گل برسند. فرصت‌طلبی نانی در دقیقه 5 باعث شد که این بازیکن گل نخست تیمش را به ثمر برساند. البته پرتغالی‌ها در دقیقه 16 یک تعویض اجباری کردند. الدر پوستیگا به دلیل مصدومیت خیلی زود زمین مسابقه را ترک کرد تا به جای او ادر وارد مسابقه شود.

پرتغال در دقایق پایانی مسابقه می‌توانست به گل دوم برسد اما تیم هاوارد به کمک تیر دروازه توانست دروازه یانکی‌ها را نجات دهد.

در دقیقه 40 مسابقه نستو پیتانا داور آرژانتینی مسابقه تصمیم گرفت تا به دلیل گرمای شدید هوا بازی را متوقف کند تا بازیکنان مدتی را به استراحت بپردازند و گلویی تازه کند. این اتفاق برای اولین بار در جام بیستم رخ داد.

فیفا در این جام به داوران این اختیار را داد که در صورت شرایط گرمای هوا، بازی را متوقف کنند تا بازیکنان یک دقیقه را به استراحت در کنار زمین بپردازند. داوران در هر نیمه می‌توانند پس از گذشت دو سوم بازی یک دقیقه استراحت را به بازیکنان بدهند.

انتهای پیام

کد N352938

وبگردی