آفتاب
لیگ جهانی والیبال؛

بروتو: تیم ملی والیبال ایران یکی از بهترین های جهان است

بروتو: تیم ملی والیبال ایران یکی از بهترین های جهان است

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: تیم ملی والیبال ایران یکی از بهترین تیم های جهان در این رشته ورزشی است.

به گزارش ایرنا، مائورو بروتو پس از دومین شکست برابر تیم ملی ایران در نشست خبری افزود: با نگاهی متفاوت با بازی قبل وارد مسابقه شدیم. از اینکه توانستیم متفاوت با بازی قبل بازی کنیم، خوشحالم اما به نتیجه خوبی نرسیدیم.

وی تصریح کرد: انتظار داشتم با این نتایج از ایران شکست بخوریم زیرا ایران یکی از تیم های سطح اول والیبال جهان محسوب می شود. ایران در دفاع عملکرد بهتری داشت و به پیروزی رسید.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا با بیان اینکه برخی بازیکنان ما خیلی دیر به تمرینات تیم ملی اضافه شدند، گفت» به این دلیل به آنها استراحت دادم تا در مسابقات مرحله نهایی همه بازیکنان آماده باشند. این به این معنا نیست که برخی از بازیکنان در تیم اصلی ما باشند یا تیم دوم ایتالیا.

وی تصریح کرد: خیلی از بازیکنان ایران در سطحی هستند که می توانند در لیگ ایتالیا بازی کنند. اگر آنها بخواهند که در تیم های ایتالیایی بازی کنند راه برایشان باز است. برای اولین بار به ایران آمده ام. از میزبانی و امکاناتی که در ایران وجود داشت تشکر می کنم. البته با توجه به قدرت والیبال ایران احتمال زیادی دارد که بازهم به ایران بیایم و خوشحالم که در این کشور حضور دارم.

ادامه دارد..

ورزشی(3)**1379
کد N352812

وبگردی