آفتاب

فان‌خال: برزیل از رویارویی با ما می‌ترسد!

فان‌خال: برزیل از رویارویی با ما می‌ترسد!

سرمربی تیم ملی هلند گفت برزیلی‌ها دوست ندارند در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی با لاله‌های نارنجی روبه‌رو شوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هلند که در دو بازی اول خود در جام جهانی برزیل به پیروزی رسیده، برای تثبیت سرگروهی خود به حداقل یک امتیاز از بازی با شیلی نیاز دارد.

لوئیز فان خال، سرمربی تیم ملی هلند پیش از دیدار تیمش برابر شیلی در نشست خبری گفت: می‌خواهیم سرگروه شویم. می‌دانیم که شیلی تیم خوب و باکیفیتی است اما هدف ما این است که به عنوان تیم نخست به مرحله بعد برویم. کاری به این ندارم که در مرحله بعد قرار است با چه تیمی بازی کنیم اما چیزی که می‌دانم این است که برزیل دوست ندارد با ما روبه‌رو شود.

هلند در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی موفق شد برزیل را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و حذف کند. امکان رویارویی این دو تیم در جام جهانی برزیل نیز وجود دارد. البته در حال حاضر هر دو تیم در صدر جدول گروه‌های خود قرار دارند اما در صورتی که یکی از این دو تیم در رده دوم گروه خود قرار گیرد باید در مرحله بعد به مصاف هم بروند که می‌تواند دیدار جذابی شود.

سرمربی تیم ملی هلند در ادامه گفت: تیمم تا به حال بازی‌های خوبی در جام جهانی داشته، من از عملکرد مهاجمان در این جام راضی هستم. دوست دارم که تیمم بازی به بازی جلو برود. مهم نیست که در مرحله بعد با برزیل بازی کنیم یا تیم دیگری. با هر تیمی که روبه‌رو شویم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که با بازی هجومی موفق شویم و به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم ملی هلند درباره ترکیب احتمالی تیمش برابر شیلی گفت: عادت ندارم که درباره بازیکنی به صحبت بپردازم. نمی‌خواهم که حریفم اطلاعی از بازیکنان تیمم به دست آورد. رسانه‌های هلندی در روزهای گذشته اطلاعات زیادی از تیم ما منتشر کردند که دوست نداشتم. باید دقیقا مانند حریف‌مان باشیم.

فان‌خال در پایان گفت: خوشحالم که توانستیم از این گروه سخت صعودمان را به مرحله بعد قطعی کنیم. هر تیمی نقاط ضعف و قوتی دارد و شیلی نیز همین طور است. امیدوارم که بتوانیم با کسب امتیاز لازم برابر این تیم به عنوان تیم نخست به مرحله بعد راه یابیم.

انتهای پیام

کد N352796

وبگردی