آفتاب
این خبر تکمیل می‌‎شود؛

آغاز دیدار چهارم تیم ملی والیبال مقابل ایتالیا

آغاز دیدار چهارم تیم ملی والیبال مقابل ایتالیا

چهارمین دیدار دو تیم ملی والیبال ایران و ایتالیا در چارچوب مسابقات لیگ جهانی 2014 از دقایقی پیش در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد. این بازی در نیمه نخست به سود ایران درجریان است.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دیدار تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا در چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ جهانی 2014 از ساعت 18:30 امروز یکشنبه در حضور دوازده هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه دوازده هزار نفری آزادی و با قضاوت داوری از قطر  آغاز شد.

شهرام محمودی، سعید معروف، قائمی، محمد موسوی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف(لیبرو) بازیکنانی بودند که اسلوبودان کواچ همچون دیدار روز جمعه برای آغاز دیدار امروز که چهارمین دیدار دو تیم در این دوره از مسابقات لیگ جهانی به حساب می‌آید، از آنها در ترکیب اولیه تیمش استفاده کرد. این ترکیب در آغاز رقابت با ایتالیا که موفق شدند با یک دریافت خوب از سرویس بازیکن حریف صاحب اولین امتیاز بازی شدند.

همین امتیاز استارت خوبی برای آغاز رقابت پایاپای بازیکنان دو تیم بود طوریکه خیلی زود نتیجه بازی در عدد 3 مساوی شد در این هنگام بود که خطای سرویس بازیکن ایتالیا امتیاز چهارم را برای ایران رقم زد و خیلی زود هم مجتبی میرزاجانپور پنجمین با یک پرش خوب امتیاز پنجم را برای ایران به دست آورد اما طبیعی بود که شاگردان مائورو بروتو اجازه ندادند روند امتیازآوری بازیکنان ایرانی به این راحتی ادامه پیدا کند.

با همه اینها اولین وقت فنی بازی وقتی گرفته شد که تیمایران با نتیجه 8 بر6 در جریان بود. بازیکنان ایران پس از استفاده از این وقت وقتی با سرویس بی نقص سعید معروف و بلافاصله بعد از آن آبشاری که محمودی زد، نتیجه 10 بر 6 را برای بازی و به سود خود رقم زدند.

 

 

کد N352654

وبگردی