آفتاب

سردار نقدی: داعش دست آمریکا برای تفرقه‌افکنی در منطقه است/ آمریکا به نفت عراق چشم دوخته

سردار نقدی: داعش دست آمریکا برای تفرقه‌افکنی در منطقه است/ آمریکا به نفت عراق چشم دوخته

ایرنا نوشت:

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گروه تروریستی و ضد اسلامی داعش دست امریکا برای تفرقه‌افکنی بین مسلمانان منطقه است.

سردار محمد رضا نقدی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: ایالات متحده امریکا در تحولات منطقه خاورمیانه هر جا در مقابل اراده و رای ملتی شکست خورد از راه انجام عملیات‌های تروریستی و ضد بشری توسط مزدوران منافع خود را جستجو می‌کند.

وی افزود: تحولات و اتفاقاتی که هم اکنون در عراق به وقوع می‌پیوندد نشانه شکست سیاست‌های مداخله‌جویانه امریکا در عراق است.

سردار نقدی تاکید کرد: تمام سعی و تلاش امریکا و رژیم صهیونیستی استفاده از برخی از متعصبان و گرو‌ه‌های ضد اسلامی برای ضربه زدن به امت اسلامی است که با بیداری و بصیرت مسلمانان نیز در این امر هیچ موفقیتی به دست نخواهند آورد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: آمریکا با خریدن برخی از فرماندهان و نیروهای حزب بعث عراق و ساماندهی آن‌ها برای پیوستن به گروه ضد اسلامی داعش در صدد برهم زدن امنیت و آرامش مردم عراق است که با روشنگری علمای اهل تسنن و تشیع توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

وی گفت: دلیل اینکه آمریکا نمی‌خواهد در این رخدادها نامی از آن‌ها برده شود تنها نیاز به نفت کشور عراق است و اگر ملت این کشور متوجه شوند که ایالات متحده امریکا و برخی از هم پیمانان این کشور تمام تلاششان برای تامین منافع رژیم صهیونیستی بکار می‌برند با آنان مقابله می‌کنند.

 

45503

کد N352467

وبگردی