آفتاب

افزایش استقرار یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مرزهای غرب و جنوب غرب کشور

افزایش استقرار یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مرزهای غرب و جنوب غرب کشور

در حالی که گروهک تروریستی داعش مدعی تلاش برای ورود به ایران است ارتش جمهوری اسلامی ایران استحکامات نظامی خود در مرزهایش افزایش داده است.

به گزارش خبرآنلاین،این خبری است که سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش آن را رسانه ای کرده و گفته است: «مرزهای کشور تقویت شده و یگان‌های ما پا در رکاب هستند و مردم و ملت ما مطمئن باشند که نیروی زمینی ارتش در همه عرصه‌های دفاعی همواره آماده است.»

براساس خبر روابط عمومی ارتش،یگان‌های نیروی زمینی در بخش‌های وسیعی از غرب و جنوب غرب کشور داده مستقر شده اند.

امیر پوردستان افزوده است:یگان‌های پروازی و هوانیروز ارتش نیز ماموریت حمایت و پشتیبانی از مرزهای شمال غرب و جنوب شرق و سایر مرزهای کشور را برعهده دارند که این عزیزان هم در پشتیبانی از یگان‌های پیاده توانسته‌ اند خدمات بسیار ارزشمندی انجام دهند.

گروهک تروربستی داعش که این روزها در عراق  در حال درگیری با ارتش این کشور است،اخیرا در صفحات توئیتر خطاب به تمامی شیعیان نوشت: «رافضی ها بدانند که هدف ما تخریب نماد شرک آلود در نجف، کربلاء و سامرا است. بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.»

پوردستان همچنین از ممانعت نیروی زمینی ارتش از ورود اعضای پژاک به کشور خبر داده است. او گفته است:«چند روز پیش تعدادی از اعضای گروهک‌های ‌تروریستی پژاک قصد عبور از مرزهای کشور را داشتند که با هوشیاری سربازان نیروی زمینی ارتش ضربه جبران‌ناپذیری به آنها وارد شد.»

ظاهرا این چند عضو پژاک با انواع و اقسام تجهیزات قصد ورود به مرزهای کشور را داشتند، اما در بدو ورود به خاک کشور با سربازان نیروی زمینی ارتش مواجه و ضربه سختی را متحمل شدند .

 

/ 212 212

 

کد N352466

وبگردی