آفتاب

آیت الله هاشمی : بازی جوانمردانه تیم ملی باعث غرور همه ایرانیان شد

آیت الله هاشمی : بازی جوانمردانه تیم ملی باعث غرور همه ایرانیان شد

تهران- ایرنا- رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی جوانمردانه تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی که همراه با اخلاق اسلامی و انسانی و با رعایت اصول حرفه ای بود، باعث سربلندی و غرور همه ایرانیان شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در این پیام که پس از دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مقابل آرژانتین صادر شد، افزود : اگرچه ترس از نام حریف، دامن عدالت داوران را گرفت و حق جوانان غیور ایران را ندادند، امّا مردم دنیا، نجابت و شایستگی های فرزندان این سرزمین را دیدند.

در ادامه این پیام آمده است: واکنش ها در شبکه های اجتماعی- ورزشی، حکایت از تأثیر مردانگی ها و نتیجه معکوس قضاوت های ناعادلانه دارد، چرا که ذات مردم همیشه با مظلوم است.

آیت الله هاشمی ضمن تبریک صمیمانه به مردم و جوانان به ویژه بازیکنان تیم ملی و علاقه مندان به ورزش فوتبال ابراز امیدواری کرد که موفقیت های فرزندان غیور ایرانی، در تیم ملی فوتبال مستدام و روزافزون و در همه رشته های ورزشی از جمله والیبال و کُشتی فراگیر باشد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود در جام جهانی برزیل به مصاف آرژانتین رفت و در یک رقابت زیبا و جنگنده با یک گل از تیم حریف شکست خورد.

سیام**7261 **1449
کد N352460

وبگردی