آفتاب

انتشار اولین تصویر از ماهر اسد پس از انفجار 2012

انتشار اولین تصویر از ماهر اسد پس از انفجار 2012

ایسنا نوشت:

ماهر اسد، برادر کوچکتر رئیس‌جمهوری سوریه (سمت چپ تصویر) که گفته می‌شد در جریان انفجار سال 2012 دمشق دو پایش را از دست داده است، پس از مدت‌ها در انظار عمومی ظاهر شد.
به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، ماهر اسد که حدودا دو سال تصویری از وی مشاهده نشده بود، این بار با چهره‌ای خندان و شاداب در پست فیس‌بوکی یک خواننده دیده شد.

جورج وسوف، خواننده سوریه‌ای مستقر در بیروت روز جمعه هفته گذشته عکسی را در صفحه شخصی خود قرار داد که در آن وی در کنار ماهر اسد، برادر بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه قرار داشت و ماهر در این عکس یک شلوار جین و یک تی‌شرت به تن داشت و ظاهرا سالم بود و خندان. با این حال وی دست راست خود را تا حدی پنهان کرده است.

عکس جورج وسوف هیچ توضیحی ندارد اما در کنار چندین عکس وی با بشار اسد قرار گرفته که اخیرا در دمشق گرفته شده است.

در زمان وقوع انفجار در یک مقر فرماندهی سوریه در سال 2012 گفته شد که ماهر اسد که از فرماندهان ارشد سوریه بود، دو پایش را از دست داده است. در این حمله آصف شوکت، همسر خواهر اسد و معاون وزیر دفاع سابق سوریه و چند تن دیگر از جمله وزیر دفاع سوریه کشته و زخمی شدند.

همچنین یکی از کارمندان سابق در کاخ ریاست جمهوری سوریه گفته است که سال گذشته زمانی که ماهر اسد از روسیه بازگشت، وی را دیده است. به گفته وی، ماهر برای درمان عازم روسیه شده بود و پای چپش را از دست داده و قدرت دست چپش نیز از بین رفته است.

 

52261

 

کد N352142

وبگردی