آفتاب

میراسماعیلی: داور باخت را به تیم ملی تحمیل کرد/ کی‌روش تیم خوبی درست کرده است

میراسماعیلی: داور باخت را به تیم ملی تحمیل کرد/ کی‌روش تیم خوبی درست کرده است

آرش میراسماعیلی در مورد بازی تیم ملی فوتبال برابر آرژانتین گفت: ملی‌پوشان در این بازی خوب ظاهر شدند و این داور بود که این باخت را به ما تحمیل کرد.

قهرمان جودوی جهان و آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در مورد بازی تیم ملی فوتبال برابر آرژانتین اظهار کرد: استرس زیادی داشتیم. شاید همه منتظر شکست تیم ملی بودیم اما غیرت ایرانی و مثال زدنی ملی پوشان با هدایت کی روش ثابت کرد که جوانان ایران چه توانمندی بالایی دارند. از دیدن این بازی لذت بردیم. در نیمه دوم بود که بدون شک همه ما انتظار برد را از ملی پوشان داشتیم و این توقع از آنها بالا رفته بود.

وی افزود: این شکست که داور آن را به ما تحمیل کرد چیزی از توانمندی ملی پوشان کم نمی‌کند. بابت داشتن چنین تیم ملی به خود می بالیم. آنها باعث افتخار شدند. توقع همه از آنها بالا رفته و مطمئنم که لیاقت و شایستگی صعود به دور بعد را دارند.

قهرمان جودوی جهان و نایب رییس فدراسیون جودو در مورد بازی سوم ایران برابر بوسنی نیز گفت: کی‌روش تیم خوب و منسجمی ساخته و مطمئنم برای آن بازی هم برنامه خاصی دارد. امیدوارم آرژانتین تیم نیجریه را هم شکست دهد تا همه چیز درست شود. البته حتی اگر از گروه خود هم صعود نکنیم چیزی از ارزش‌های آنها کم نمی‌شود.

مدیر تیم‌های ملی جودو بعد از بازگشت از بلاروس در مورد این سفر گفت: اردوی بلاروس همانند اردوی مشترک ترکیه از سطح کمی و کیفی بسیار بالایی برخوردار بود. ملی‌پوشان ما تمرینات خوبی را با جودوکاران سرشناس دنیا انجام دادند که باعث بالا رفتن سطح فنی جودوکاران ما می‌شود.

وی تصریح کرد: تمرین کردن در کنار جودوکاران مطرح دنیا باعث افزایش اعتماد به نفس جودوکاران ایرانی می‌شود. البته سعی می‌کنیم اردوی سوچی را هم از دست ندهیم زیرا به طور حتم مانند اردوهای قبلی مفید خواهد بود. شرایط تیم در این اردو به مراتب از ترکیه بهتر بود و بچه‌ها راحت‌تر با حریفان مطرح خود مبارزه می‌کردند و به خودباوری رسیده بودند که این موضوع می‌تواند در نتایج آینده تیم تاثیرگذار باشد.

میراسماعیلی بااشاره به حضور بانوان در اردوی بلاروس دراین رابطه گفت: بانوان جودوکار ایرانی برای اولین بار بود که در کمپ بین‌المللی حاضر شده بودند و این تجربه خوبی برای آنها بود، البته فدراسیون با نگاه پشتوانه سازی نفراتی از رده های سنی نوجوانان و جوانان برای اعزام در نظر گرفته شد بگیریم تا آینده نگری خوبی در این بخش داشته باشیم ، حضور در این کمپ ها و مسابقات باعث افزایش انگیزه برای بانوان در سطح کشور می شود که امیدواریم شرایط مالی اجازه دهد تا بتوانیم برنامه های خود را برای بانوان تداوم ببخشیم.

مدیر تیم‌های ملی فدراسیون جودو درباره برنامه های تمرینی پیش روی جودوکاران و اینکه آیا در مسابقات جهانی شرکت خواهند کرد یا خیر، اذعان داشت: برنامه هایی را که برای آمادگی تیم داشتیم تا به امروز به نحو احسن انجام داده ایم و معتقدیم، با این برنامه نتیجه لازم را خواهیم گرفت، هر چند که نزدیکی مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی مشکلاتی را برای ما به وجود آورده و هر دو مسابقه برایمان حائز اهمیت است اما اولویت بازیهای آسیایی خواهد بود.

وی اعلام کرد: بعد از اردوی سوچی و با توجه به ارزیابی که از ورزشکارانمان در اردوهای داخلی و خارجی، مسابقات انتخابی ، مسابقات برون مرزی و تست های آمادگی جسمانی خواهیم داشت، درخصوص ترکیب نفرات برای حضور در مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی تصمیم گیری می کنیم تا شایسته ترین نفرات انتخاب شوند.

میراسماعیلی تاکید کرد: تمامی مراحل برای حضور مربیان کره شمالی انجام گرفته است، رفرنس ویزای آنها ارسال شده که به محض صدور روادید آنها بلیت سفرشان را به ایران ارسال خواهیم کرد.

نایب رئیس فدراسیون جودو در بخش دیگری از صحبتهای خود به بخش کاتا هم اشاره کرد و از برطرف شدن اختلافات مابین فدراسیون و کاتاروها خبر داد: اردوی تیم ملی کاتا در روزهای 29 و 30 خرداد ماه با حضور تمامی اعضا به سرمربیگری محمد زند برگزار شد و با توجه به جلسه ای که ملی پوشان با مسئولان فدراسیون در هفته های گذشته داشتند، اختلافات رفع شد و تمامی ملی پوشان در اردو حاضر شدند، ان شاءالله با تمام توان برنامه های کاتا را پیگیری می کنیم و در حال تدارک مسابقات قهرمانی کشور نیز در مرداد ماه هستیم.

انتهای پیام

کد N351892

وبگردی