آفتاب
نماینده مردم ممسنی در مجلس:

مردم انتظارهیاهوی سیاسی ندارند/ نیروهای سیاسی از تیم هسته ای حمایت کنند

مردم انتظارهیاهوی سیاسی ندارند/ نیروهای سیاسی از تیم هسته ای حمایت کنند

تهران- ایرنا- نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی برخورد سیاسی با کارشناسان هسته ای کشورمان را باعث به هدر رفتن انرژی کشور دانست و گفت: مردم امروز منتظر گره گشایی از مشکلات هستند و انتظار هیاهوی سیاسی را ندارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، نوذر شفیعی روز یکشنبه در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عملکرد وزارت امور خارجه کشورمان به دلیل پیشبرد منطقی دیپلماسی هسته ای جای تشکر و قدردانی دارد.

وی ادامه داد: انتظار می رود نیروهای سیاسی داخلی در شرایط حساس فعلی از تیم هسته ای کشورمان که رسالت تاریخی و سنگینی بر عهده دارد، حمایت کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: برخورد سیاسی با این موضوع نتیجه ای جز هدر دادن انرژی کشور ندارد؛ مردم امروز انتظار گره گشایی از مشکلاتشان را دارند نه هیاهوی سیاسی.

شفیعی در ادامه ضمن محکوم کردن تحرکات گروهک تروریستی داعش در عراق، گفت: سازمان ملل باید این گروهک تکفیری را در فهرست گروههای تروریستی قرار دهد و اقدام لازم را نسبت به اعمال این افراد انجام دهد.

وی اضافه کرد: از جامعه بین الملل انتظار می رود واکنش جدی تری را نسبت به محکومیت گروهک تروریستی داعش صورت دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین پیروزی ملت سوریه در دو عرصه مقابله با تروریسم و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت و افزود: این پیروزی ها نتیجه مقاومت مردم سوریه در برخورد با مسائل و مشکلات است.

شفیعی تصریح کرد: امیدواریم این مقاومت که برگرفته از آرمانهای انقلاب اسلامی ایران است در سایر ملل جهان نیز انعکاس یابد.

نماینده مردم ممسنی در ادامه از عملکرد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت یازدهم قدردانی کرد و اظهار داشت: وزارت بهداشت انقلاب بزرگی در خدمت رسانی داشته و عملکرد آن قابل تقدیر است.

شفیعی در ادامه از وزیران راه و شهرسازی، نفت، صنعت و معدن، ورزش و جوانان، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی خواست که به مشکلات منطقه ممسنی و حوزه نمایندگی اش بیشتر توجه و رسیدگی شود.

وی از رییس جمهوری و هیات دولت درخواست کرد که به استان فارس سفر کرده و دیدار از مناطق محروم ممسنی و رستم را در دستور کار قرار دهند.

سیام**7261 ** 1418
کد N351836

وبگردی