آفتاب

رقمی که کی‌روش می‌خواهد در توان وزارت نیست

رقمی که کی‌روش می‌خواهد در توان وزارت نیست

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: شاید با رایزنی‌ها و کمکی که از دولت می‌گیریم بتوانیم کی‌روش را نگه داریم که امیدوارم به این شکل اتفاق بیفتد.

فارس : امیررضا خادم درباره شکست تیم ملی ایران مقابل آرژانتین با وجود ارائه بازی زیبا و جذاب، گفت: تفکر سرمربی تیم ملی مانند بازی قبل بسیار قابل احترام و تحسین‌برانگیز است. بازیکنان ما هم در این مسابقه با اعتماد به نفس و منطقی بازی کردند و به همه آنها خداقوت می‌گویم.


وی در پاسخ به این سوال که شما به تفکر کی‌روش اشاره کردید او در مصاحبه‌ای اعلام کرده تمایل دارد در ایران بماند اما مسئولان ایران او را نمی‌خواهند، اظهار داشت: کی‌روش انتظاراتی دارد که نمی‌توان گفت که حق نیست. اعداد و ارقامی که در فوتبال وجود دارد متفاوت است و در حد توان مالی وزارت ورزش نیست. شاید با رایزنی‌ها و کمکی که از دولت بگیریم بتوانیم او را نگه داریم که امیدوارم به این شکل اتفاق بیفتد اما موضوع اصلی این است که ما نباید کار گلخانه‌ای انجام دهیم. حضور کی‌روش در ایران یک کار گلخانه‌ای است.


معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه پتانسیل بازی خوب در همه بازیکنان و باشگاه‌ها وجود دارد، تصریح کرد: نباید تیم بزرگسالان ما محدود شود. اگر ما منطقی کار کنیم شاید به امثال کی‌روش نیاز نباشد. ممکن است حضور چنین مربیانی در کوتاه مدت نتیجه بدهد اما در درازمدت نیاز به کار اصولی و یک برنامه‌ریزی مناسب داریم.


خادم در پاسخ به این سوال که رئیس‌جمهور اعلام کرده به ملی‌پوشان پاداشی برابر برد داده شود، وزارت چه برنامه‌ای دارد، گفت: البته این موضوع به حوزه کاری من مربوط نمی‌شود اما امیدوارم تشویق خوبی انجام شود. ما به حمایت دولت نیاز داریم.
کد N351763

وبگردی