آفتاب

آرزوی جالب لوموند برای هوادار تیم ملی!

آرزوی جالب لوموند برای هوادار تیم ملی!

رسانه‌های فرانسوی از دفاع شجاعانه تیم ملی ایران تمجید کرده و مسی را عامل برد آرژانتین دانستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی ایران در دومین بازی خود در جام جهانی بیستم برابر آرژانتین با تک گل دقیقه 1+ 90 لیونل مسی شکست خورد ولی هنوز برای راهیابی به دور یک هشتم نهایی این رقابت‌ها شانس دارد. "لوموند" درباره بازی ایران و آرژانتین نوشت: ایرانی‌ها هم در هواداری و هم در زمین قدرت خود را به آرژانتین نشان دادند. آرژانتین توانست با گل لیونل مسی ایران را شکست دهد. در "بلوهوریزنته" ایرانی‌ها بسیار شجاعانه دفاع کردند و نزدیک بود که یک امتیاز از بازی با آرژانتین به دست بیاورند. با این حال بازیکن تیم بارسلونا در لحظات پایانی بازی نتیجه‌ را عوض کرد. تماشاگران ایرانی به داور مسابقه که یک پنالتی را نگرفت اعتراض کردند و تا پایان بازی این اعتراضات شدت یافت.

بعد از پایان بازی یکی از حامیان تیم ایران نمی توانست جلوی اشک‌های خود را بگیرد. یکی از طرفداران تیم آرژانتین که از کنار او رد می‌شد سعی کرد این ایرانی را آرام کند که موفق نشد. برای این هوادار آرزو می‌کنیم که تیمش بتواند پیروزی در جام جهانی 2014 برزیل را کسب کند. همان طور که در سال 1998 توانست در جام جهانی آمریکا را شکست دهد.

"اکیپ" نیز از قول مسی، کاپیتان تیم آرژانتین نوشت: ما بسیار مشکل داشتیم.

لیونل مسی درباره بازی پیچیده مقابل ایران گفت: ما آنچه توانایی‌اش را داشتیم به نمایش نگذاشتیم. امیدوارم که به توانایی‌های خود بازگردیم. در بازی مقابل ایران بسیار از گرما رنج بردیم. در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم که از دست دادیم. در اواخر نیمه دوم نوبت ایران بود که بازی را رها کند.

"اکیپ" از زبان مربی تیم ملی ایران کارلوس کی‌روش نیز نوشته است: مسی عالی بود. اما داور خوب نبود. من نمی فهمم آن صحنه پنالتی بود و داور باید آن را می‌دید. من حق اعتراض به داور را دارم و امیدوارم به خاطر گفتن حقیقت بازخواست نشوم.

"فرانس24" نیز درباره بازی ایران و آرژانتین نوشت: آرژانتین توانست از سد ایران بگذرد و به یک هشتم راه یابد. ایرانی‌ها توانستند با بازی خود نقص‌های آرژانتین را به نمایش بگذارند. آرژانتین در 90 دقیقه‌ اصلی بازی نتوانست از سد دفاع ایران بگذرد و در دقایق وقت اضافه به گل دست یافت. لیونل مسی با این گل نشان داد که بهترین بازیکن دنیاست، زیرا توانست در دفاع ایران راه پیدا کند و تیم خود را به یک هشتم ببرد.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N351750

وبگردی