آفتاب

اشاره واشنگتن پست به نقش کروش در تیم‌ملی

اشاره واشنگتن پست به نقش کروش در تیم‌ملی

روزنامه‌ «واشنگتن پست» در گزارشی به بررسی تیم‌ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی برزیل پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛این روزنامه نوشت: فوتبال ایران ظرفیت بالایی دارد که توانسته در طول چند سال گذشته عملکرد خوبی در سطح قاره آسیا داشته باشد. شور و شوق مردم ایران به فوتبال زیاد است و این را می‌توان از فوتبال خیابانی و تعداد تماشاگران فوتبال این کشور فهمید. البته مشکلات مالی زیاد باعث شده تا استعدادهای فوتبال ایران نتوانند به خوبی رشد کنند و همین باعث شده که تیم‌ملی فوتبال ایران یکی از ضعیف‌ترین تیم‌ها در بین 32 تیم حاضر در جام‌جهانی‌ 2014 برزیل در نظرسنجی‌های مختلف قرار گیرد.

هدایت تیم‌ملی فوتبال ایران را کارلوس کروش بر‌ عهده دارد که در کنار دن گاسپار، مربی آمریکایی فعالیت می‌کند. آنها در انتخابی جام‌جهانی 2014 برزیل توانستند نمایش خوبی داشته باشند و به عنوان تیم نخست به جام‌جهانی راه یابند و مزد این صعود را با بازی مقابل آرژانتین گرفتند، فرصتی که خیلی سخت در اختیار تیم‌ملی ایران قرار گرفت. فوتبالیست‌های ایرانی دیشب فرصت طلایی داشتند تا خودشان را مقابل یکی از بهترین تیم‌ها و بهترین بازیکنان جهان محک بزنند.

واشنگتن پست ادامه داد: مهم‌ترین اسم در تیم‌ملی فوتبال ایران سرمربی این تیم، کارلوس کروش است که در تیم‌های رئال‌مادرید و منچستریونایتد سابقه مربیگری دارد. تجربه او باعث شده است تا تیم‌ملی فوتبال ایران بتواند بار دیگر خودش را به عنوان تیمی قدرتمند در سطح آسیا مطرح کند.

 

251 251

کد N351689

وبگردی