آفتاب
سالک مطرح کرد:

به روزه خواران تذکر داده شود/ انتقاد از استاندار قم

به روزه خواران تذکر داده شود/ انتقاد از استاندار قم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری همایش 3 خرداد در استان قم گفت: استاندار قم با مدیران انقلابی که در این همایش شرکت کردند برخورد کرده، از وزیر کشور می خواهیم در راستای اجرای شعار دولت مبنی بر آزادی بیان به استاندار تذکرات لازم را بدهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، حجت الاسلام احمد سالک در نطق میان دستور خود در جلسه روز یکشنبه مجلس گفت: متاسفانه برخی آقایان برای جبران شکست در مسائل اقتصادی و سیاسی لیبرالیسم فرهنگی را گسترش می دهند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اظهار داشت: مدتی پیش در راستای لبیک به نگرانی های مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی همایش 3 خرداد را با حضور علما، طلاب، برخی اعضای جامعه مدرسین قم و اعضای مجلس خبرگان در مدرسه فیضیه برگزار کردیم که متاسفانه با موضع گیری استاندار قم روبرو شدیم. ایشان با مدیران انقلابی قم که در این همایش شرکت کردند برخورد کرده و شهردار قم را نیز تحت فشار قرار دادند.

وی تاکید کرد: وزیر کشور به ظاهر هم شده شعار دولت مبنی بر آزادی بیان را رعایت کرده و به استاندار قم تذکر دهد.

سالک با اشاره به تجمع بازنشستگان فولاد مقابل مجلس گفت: به رئیس جمهور پیشنهاد می کنم برای یک بار هم شده جلسه ای با حضور وزیران، مدیران و کارشناسان برای تامین بودجه پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد تشکیل دهد.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: خواستار توسعه تذکر به روزه خواران و تذکر در خصوص حجاب و عفاف هستیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین به دولتمردان توصیه کرد که از سفره های رنگین در ماه مبارک رمضان امتناع کرده و به فکر مردم فقیر باشند و گفت: از دولت می خواهیم در این ماه از حاشیه هایی که به وحدت در کشور لطمه می زند، خودداری کند.

سالک ادامه داد: قدرت فوتبال دیشب حامل پیام مهمی بود و آن عبارت است از اینکه مردم با شادیشان نشان دادند که از کار خوب و قوی قدرشناسی می کنند و الزاما نتیجه بالا نمی خواهند پس باید در خدمت مردم بود و معضلات آنها را حل کرد.

وی با اشاره به مباحث اخیر پیرامون بحث فیلترینگ گفت: نباید در میدانی که لابی صهیونیست ساخته است بازی کرد، ما با افراط و تفریط مخالف هستیم . باید از ابزار رشد و تکنولوژی به نفع اسلام و انقلاب بهره کافی برد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: ما با اینترنت و شبکه های اجتماعی مخالف نیستیم، با شبکه های صهیونیستی مخالفیم.

 

 

کد N351492

وبگردی