آفتاب

حسن پور: کشورهای منطقه با گروه تکفیری و اجاره‌ای داعش همکاری نکنند

حسن پور: کشورهای منطقه با گروه تکفیری و اجاره‌ای داعش همکاری نکنند

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی به سران منطقه هشدار داد دست از حمایت از گروه‌های تکفیری و اجاره‌ای داعش بردارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شهباز حسن‌پور در نطق میان دستور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اعلام آمادگی 2.5 میلیون نفر از مردم عراق برای مبارزه علیه گروه داعش از شورای عالی امنیت ملی خواست اوضاع منطقه را رصد کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران او را تسلیت گفت و افزود: ایشان به حق معمار قوه قضاییه بودند.

حسن‌پور همچنین حمایت قاطع خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از قوه قضاییه اعلام کرد و به نمایندگی از فراکسیون اصناف مجلس از وزارت صنعت خواست امور مربوط به انصاف را به خودشان بسپارد و اصل 44 قانون اساسی را رعایت کند.

این نماینده مجلس به ورزشکاران فوتبالیست که با بازی خوب خود دل ملت را شاد کردند، خدا قوت گفت و در ادامه نطق خود به بیان مشکلات حوزه انتخابیه‌ای پرداخت.

نماینده مردم سیرجان از دولت و وزرا خواست با توجه به وجود نیروهای مستعد،‌توانمند، فعال، متخصص و متدین در سیرجان نسبت به رفع مشکلات و دغدغه‌های آن اقدام شود و سیرجان به عنوان پایلوت در کشور معرفی و تبدیل به بهشتی برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران شود.

حسن‌پور با اشاره به سفر وزیر نیرو به حوزه انتخابیه‌اش از چیت‌چیان خواست به وعده‌هایی که در رای اعتماد داده عمل کند.

او از وزیر صنعت نیز درخواست کرد که در خصوص جذب نیروهای بومی در منطقه،‌تعیین تکلیف معادن،‌جلوگیری از خام فروشی معادن دستورالعمل صادر کند و به وزیر تعاون نیز نسبت به بلاتکلیفی 40 ماهه کارگران کارخانه قند تذکر داد.

او در پایان حمایت قاطع خود و نمایندگان از تیم دیپلماسی کشور را اعلام کرد از استاندار کرمان خواست با نمایندگان همراهی بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام

کد N351467

وبگردی