آفتاب

سرمربی نیجریه: بردیم چون خو‌ش‌شانس بودیم

سرمربی نیجریه: بردیم چون خو‌ش‌شانس بودیم

سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه از کسب سه امتیاز در دیدار برابر بوسنی خوشحال است. او معتقد است که تیمش در دیدار برابر بوسنی خوش شانس بود و به همین خاطر سه امتیاز را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال نیجریه در دومین بازی خود در رقابت های جام جهانی برزیل با یک گل برابر بوسنی به پیروزی رسید تا شانس این تیم برای صعود به دور بعد زیاد شود.

سرمربی نیجریه از پیروزی ارزشمند تیمش و کسب سه امتیاز بسیار خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: من بسیار خوشحالم؛ چرا که توانایی و ارزش حقیقی خود را به نمایش گذاشتیم. برابر بوسنی حرفه ای بودیم و همه ما از تلاش خود در طول نود دقیقه بسیار خوشحال هستیم.

او افزود: در دیدار امشب خوب ظاهر شدیم و نشان دادیم که تیم با کیفیتی هستیم. در تمام خطوط تلاش زیادی داشتیم. من دوست دارم که تیمم در دقایق نخست به گل برسد و در نهایت بازی را به سود خود به پایان برد. این سبک بازی را دوست دارم. باید با جان و دل از گل‌هایی که به ثمر می‌رسانیم دفاع کنیم و اجازه ندهیم که حریف به راحتی به ما گل بزند. با این سبک بازی در برزیل برابر حریفان به میدان خواهم رفت؛ چرا که مهم کسب سه امتیاز است.

سرمربی نیجریه در پایان سخنان خود گفت: نباید فراموش کنیم که بوسنی هم نمایش خوبی در این دیدار داشت به ویژه ادین ژکو که چند فرصت خوب را از دست داد به هر حال باید این را گفت که در فوتبال به کمی شانس نیاز است. در این دیدار ما خوش شانس بودیم و به پیروزی رسیدیم.

نیجریه با این پیروزی 4 امتیازی شد و در صورتی که بتواند در دیدار برابر آرژانتین حتی یک امتیاز کسب کند به دور بعد راه خواهد یافت.

انتهای پیام

کد N351139

وبگردی