آفتاب

دل‌پوترو: مسی یک نابغه است

دل‌پوترو: مسی یک نابغه است

تنیسور سرشناس آرژانتینی پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورش برابر ایران به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را یک نابغه دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال ایران در حالی برابر آرژانتین با یک گل تن به شکست داد که بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و اگر هنرنمایی مسی در دقایق پایانی و واکنش های خوب سنگربان آرژانتین نبود ایران می توانست بزرگترین شگفتی جام جهانی 2014 برزیل را رقم بزند و برابر آرژانتین یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به پیروزی برسد. لیونل مسی یک تنه تیم ملی فوتبال آرژانتین را نجات داد. در حالی که بازی با تساوی بدون گل در حال پایان یافتن بود مسی با شوتی زیبا و مهار نشدنی دروازه حقیقی را باز کرد.

خوآن مارتین دل‌پوترو، تنیسور سرشناس آرژانتینی به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را یک نابغه دانست. این تنیسور آرژانتینی که در حال حاضر در رده هشتم تنیس مردان جهان قرار دارد، همچون همه آرژانتینی‌ها از پیروزی تیمش در دومین بازی بسیار خوشحال است و پس از بازی در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت: "سپاس و قدردانی برای تو مسی! تو یک نابغه هستی."

تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی که برابر ایران به دست آورد شش امتیازی شد و صعودش را به دور بعد نهایی کرد. نیجریه با چهار امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و با یک تساوی هم می‌تواند به عنوان تیم نخست به دور بعد راه یابد. ایران با یک امتیاز در جایگاه سوم است و برای صعود باید برابر بوسنی و هرزگوین به پیروزی برسد و نیجریه هم در دیدار پایانی خود به آرژانتین ببازد.

انتهای پیام

کد N351081

وبگردی