آفتاب
بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

چمنیان: ساختار مقتدر ایران، تمرکز روانی آرژانتین را هدف گرفته بود

چمنیان: ساختار مقتدر ایران، تمرکز روانی آرژانتین را هدف گرفته بود

گچساران – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: ساختار مقتدر و دفاعی تیم ملی ایران تمرکز روانی بازیکنان آرژانتین را هدف گرفته بود.

عباس چمنیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر آرژانتین، ضمن بیان مطلب فوق افزود: روند صعودی تیم فوتبال ایران پس از اعتماد به نفس بالایی که از بازی مقابل نیجریه کسب کرد، بیشتر شده است.

وی اظهار داشت: تیم ملی ایران نیمه دوم بازی را به خوبی در اختیار خود داشت و تیم آرژانتین موقعیت‌های کمتری نسبت به تیم کشورمان از آن خود کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکید کرد: یکی از شاخص‌ های تاکتیکی جام جهانی"2014" ایجاد فرصت‌های ضدحمله با سرعت به قلب دفاع حریف بوده که تیم ایران نیز از این تاکتیک به خوبی بهره برده است.

وی تصریح کرد: تیم‌های بزرگ دنیا روی بازیکنان مهم خود برنامه‌ریزی خاصی دارند و غافل شدن از بازیکنی همانند "مسی" برای هر تیمی جبران ناپذیر است.

چمنیان در ادامه بیان کرد: دفاع همه جانبه و چند لایه تیم فوتبال ایران تا دقیقه 90 شخصیت فوتبال ما را متعالی و این بازی در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی بازی‌های ایران درجام جهانی 2014 برزیل را یک تحول شگرف در تاریخ فوتبال کشور دانست و افزود: امروز مردم ایران فارغ از نتیجه شاهد دیدن یک بازی قابل قبول از تیم ملی کشورشان هستند.

چمنیان در پایان گفت: با پیروزی مقابل بوسنی تیم ملی فوتبال ایران همچنان شانس برای صعود از گروه خود دارد.

کد N350966

وبگردی