آفتاب

پیشکسوت والیبال کشور: صعود ایران به دور بعدی دور از دسترس نیست

پیشکسوت والیبال کشور: صعود ایران به دور بعدی دور از دسترس نیست

ارومیه - ایرنا - مربی بین المللی و پیشکسوت والیبال کشور گفت: با توجه به روند رو به جلو که از بازیکنان تیم ملی کشورمان دیده می شود صعود به مرحله دوم لیگ جهانی دور از دسترس نیست.

ابراهیم وطن پرست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به انسجام و هماهنگی تیمی که در بین بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان وجود دارد مطمئنا بازی دوم برابر ایتالیا و دو بازی بعدی مقابل لهستان کاملا به نفع ما تمام می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم ملی ایران قبل از دیدار ایتالیا از شش بازی خود فقط 7 امتیاز به دست آورده بود باید برای بهبود وضعیت خود در جدول در دیدار با ایتالیا سه امتیاز کامل را می گرفت که خوشبختانه این چنین هم شد.

وی اظهار کرد: تیم ایران با تمام قدرت وارد میدان شده بود و با توجه به اینکه تیم ایتالیا برخی از بازیکنان خود را در اختیار نداشت ولی باز این تیم تیمی استخوان دار و پرآوازه ای است و پیروزی برابر این حریف قدرتمند شیرینی و حلاوت خاصی دارد.

وطن پرست گفت: تیم ایران از آغاز بازی با ایتالیا با حمایت خوب هواداران و اتحاد و همدلی کاملا بر توپ و میدان حاکم بود و فرصت خودنمایی به تیم ایتالیا نداد و توانست سه امتیاز با ارزش خانگی را از ایتالیا بگیرد و از رده چهارم به رتبه سوم جدول صعود کند.

وی ادامه داد: سرویس های هدفدار و موثر رمز موفقیت تیم ایران برابر ایتالیا بود و موجب شد دریافت های اول و تاکتیک حملات حریف را به هم بریزد.

وطن پرست گفت: روحیه جنگندگی و تسلیم ناپذیری در چهره تک تک بازیکنان ما موج می زند و همین امر موجب شد شاهد هنرنمایی خوب بازیکنان در برابر تیم های قدرتمند ایتالیا و برزیل باشیم.

وی ادامه داد: دیدار با ایتالیا فرصت خوبی برای هنرنمایی بازیکنانی همچون امیر غفور، پوریا فیاضی و میلاد عبادی پور بود تا بتوانند توانایی های خود را به نمایش بگذارند و برای بازی های بعدی و تعویض های احتمالی آمادگی لازم را داشته باشند.

تیم ملی والیبال ایران امروز یکشنبه از ساعت 18 و 30 دقیقه در دومین دیدار خود به مصاف تیم ملی ایتالیا می رود.

تیم ملی کشورمان روز جمعه گذشته در مسابقه قبلی خود 3 بر صفر برابر ایتالیا به پیروزی رسیده است.

7126/581/245
کد N350891

وبگردی