آفتاب
جلیلی به ایسنا خبر داد

اعضای فراکسیون رهروان ولایت سه شنبه با ظریف دیدار می‌کند

اعضای فراکسیون رهروان ولایت سه شنبه با ظریف دیدار می‌کند

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت که جلسه مجمع عمومی این فراکسیون روز سه شنبه با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان برگزار خواهد شد.

اسماعیل جلیلی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایسنا با اشاره به جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت اظهار کرد:قرار است آقای ظریف و تیم مذاکره کننده هسته‌یی روز سه شنبه در جلسه مجمع عمومی فراکسیون حضور یابد و به تشریح مذاکرات انجام شده و برنامه‌های پیش رو بپردازد.

وی با اشاره به بحث و بررسی پیرامون طرح تعالی جمعیت و خانواده در جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت خاطر نشان کرد: آنچه مورد تاکید اعضای فراکسیون است این است که منابع و تسهیلات لازم هم برای ازدواج جوانان و هم برای افزایش نرخ باروری بعد از ازدواج فراهم شود و با در نظر گرفتن مولفه‌هایی مثل شغل و تحصیلات برای افزایش نرخ باروری در جامعه ایجاد انگیزه شود.

جلیلی با اشاره به تاکید اعضای فراکسیون رهروان ولایت بر کاهش هزینه درمان بیماران نیز گفت: آنچه در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت این بود که بخش خصوصی نیز خدماتی که بخش دولتی در حوزه بهداشت و درمان ارائه می‌کند را ارائه کند و بتواند از منابع استفاده کند. در واقع تاکید این است که بیمارستان‌های خصوصی با قیمت ارزان خدمات ارائه کنند.

انتهای پیام

کد N350869

وبگردی