آفتاب
جام جهانی 2014

دیدار ایران و آرژانتین چند بار از شبکه های تلویزیونی برزیل پخش شد

دیدار ایران و آرژانتین چند بار از شبکه های تلویزیونی برزیل پخش شد

بلو هوریزونته- برزیل- ایرنا- شبکه های تلویزیونی برزیل پس از اتمام دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و آرژانتین، چند بار این دیدار و یا لحظه های حساس آن را پخش مجدد کردند.

به گزارش ایرنا، این دیدار که با درخشش تیم ملی فوتبال ایران و بازی خوب این تیم با گل دقیقه های تلف شده مسی با نتیجه یک برصفر به پایان رسید، نظر کارشناسان این شبکه ها را جلب کرده بود.

به نظر می رسد که بازی خارج از انتظار و شایسته تیم ملی فوتبال ایران و برهم خوردن پیش بینی ها سبب شد تا توجه این رسانه ها به این بازی جلب شود.

اکثر این شبکه های تلویزیونی بازی بازیکنان ایران را ستوده و صحنه های حساسی که تیم ملی فوتبال ایران از دست داد را تکرار می کردند.

این شبکه ها بویژه صحنه هایی را که قوچان نژاد و حسینی از دست دادند، تکرار کردند و البته چندین صحنه مربوط به تیم ملی آرژانتین را نیز بازپخش کردند.

وجود آرژانتینی های بسیار در برزیل و همچنین چهره سرشناسی مثل مسی سبب شده بود تا توجه بیش از پیش رسانه ها به این بازی جلب شود.

تیم های ملی فوتبال آرژانتین و برزیل، رقیب سرسختی برای یکدیگر هستند و طرفداران این دو تیم، همواره از تیم های مقابل یکدیگر حمایت می کنند.

چند روز قبل در یکی از نشست های خبری کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، چند تن از خبرنگاران برزیلی از وی می پرسیدند که ˈچکار کنیم تا شما آرژانتین را شکست دهیدˈ.

ورزشی**1590**1504
کد N350778

وبگردی