آفتاب

لوو: غنا از لحاظ فیزیکی سرتر از ما بود

لوو: غنا از لحاظ فیزیکی سرتر از ما بود

سرمربی آلمان پس از توقف برابر غنا اعتراف کرد تیم آفریقایی از لحاظ فیزیکی از تیمش قوی‌تر بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آلمان در دومین دیدار خود در جام جهانی برابر غنا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 2 بر 2 نرسید تا سرنوشت این تیم برای صعود به بازی آخر کشیده شود.

یوآخیم لوو سرمربی آلمان پس از پایان مسابقه گفت: این بازی برای تماشاگران بازی زیبا و جذابی بود. آن‌ها بازی فوق‌العاده سریع و پرحمله‌ای را دیدند. هر دو تیم برای برد به این دیدار آمده بودند و همین باعث شده بود تا روی بازیکنان دو تیم استرس ایجاد شود. در این دیدار فراز و نشیب زیادی داشتیم بعضی از مواقع بازی تیم خیلی خوبی بود و در بعضی مواقع دیگر تیم خیلی بدی. فکر نمی‌کنم هواداران از دیدن این بازی دلزده شدند. من به عنوان یک مربی تنها به جذابیت بازی فکر نمی‌کنم و باید مسائل دیگری در نظر بگیرم.

لوو در ادامه گفت: در نیمه نخست خیلی فشرده بازی کردیم. می‌دانستیم که نمی‌توانیم 90 دقیقه برابر غنا بدویم. غنا از لحاظ فیزیکی از تیم ما قوی‌تر بود. در نیمه دوم بازی باز شد و دو تیم شانس‌های زیادی برای گل داشتند. مهم‌ترین موضوع این بود که تیمم توانست پس از آنکه از حریف خود عقب افتاد به گل برسد. غنا بازیکنان بسیار سریع در خط حمله دارد و ما از همین حربه آن‌ها گل خوردیم.

میروسلاو کلوزه موفق شد گل دوم تیمش را در این دیدار به ثمر برساند. این گل پانزدهمین گل این مهاجم در تاریخ جام‌های جهانی بود که باعث شد او با رکورد رونالدو برزیل هم‌ردیف شود. سرمربی آلمان با تمجید از مهاجم تیمش گفت: خیلی خوشحالم که کلوزه توانست در این دیدار گلزنی کند. از اینکه توانست به رکورد رونالدو برسد خیلی خوشحالم. کلوزه این فصل خیلی اذیت شد. او با مصدومیت‌های زیادی دست و پنجه نرم کرد. حضور بازیکنی مثل کلوزه روی نیمکت اتفاق خوبی برای ماست. کلوزه همیشه برای حضور در میدان آماده است و همیشه روحیه پیروزی دارد. کلوزه در طول این سال‌ها کمک زیادی به فوتبال ما کرده است.

آلمان در آخرین دیدار مرحله گروهی خود باید با آمریکا دیدار کند. این دیدار تقابل یوآخیم لوو با یورگن کلینزمن است که در جام جهانی 2006 با هم روی نیمکت آلمان بودند.

انتهای پیام

کد N350754

وبگردی