آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

آقاجانیان: تنها مسی می‌توانست چنین گلی بزند/ می‌توانیم بوسنی را ببریم

آقاجانیان: تنها مسی می‌توانست چنین گلی بزند/ می‌توانیم بوسنی را ببریم

مربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پایان بازی تیم فوتبال ایران برابر آرژانتین گفت: این فقط مسی بود که می‌توانست چنین گل‌های استثنایی را در دقایق آخر به ثمر برساند.

مارکار آقاجانیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی مهر به برزیل با بیان این مطلب افزود: ما برای بازی با نیجریه از همان اول روی توان بدنی بازیکنان برنامه‌ریزی کرده بودیم و همه دیدند در این بازی به آنچه که می‌خواستیم دست پیدا کردیم. البته بعد از این بازی بود که با یک ریکاوری کامل خود را برای بازی با آرژانتین آماده کردیم.

وی درباره گل دقیقه پایان مسی تاکید کرد: مسی یک بازیکن استثنایی است و فقط او می‌تواند در چنین دقایق حساسی گل‌های استثنایی بزند. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که ما برای این بازی روی ضد حمله‌ها کار کرده بودیم و این را هم بدانید که سطح فوتبال ما با آرژانتین فرق دارد.

مربی تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: من بر این باورم بازیکنان در بازی با آرژانتین شاهکار کردند، به همین جهت تمام سعی خود را خواهیم کرد که با یک ریکاوری مناسب برای بازی با بوسنی آماده شویم.

وی تصریح کرد: تا قبل از جام جهانی کمتر کسی به فکر صعود تیم ملی فوتبال ایران به مرحله بعد بود اما بازیکنان شایسته تیم فوتبال ایران در این دو بازی ثابت کردند که تفکر چیز دیگری بود و ما دنبال این نبودیم که تفکرات تیم و آقای کی‌روش این چنین رسانه‌ای شود.

آقاجانیان با اشاره به بازی پیش روی تیم فوتبال ایران در برابر بوسنی گفت: من با اینکه کار سختی پیش رو داریم اما من شناخت خوبی از تیم بوسنی دارم و می‌دانم اگر تلاش زیادی را انجام دهیم، می‌توانیم بوسنی را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود خاطرنشان کرد: تمرکز ما فقط روی بازی بود و من با توجه به عملکرد خوب تیم ملی فوتبال ایران به همه این بازیکنان افتخار می‌کنم که توانستند یک عملکرد مناسب را ارائه دهند.

مربی تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی با بوسنی است بنابراین تمایلی ندارم که راجع به مسائل و مشکلاتی در قبل پیش روی ما بود اشاره‌ای داشته باشم چرا که این تمرکز کامل بود که توانست ما را تا به اینجا بکشاند.

کد N350657

وبگردی