آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

حقیقی: باید به خودباوری برسیم/ دیماریا وقت تلف می‌کرد!

حقیقی: باید به خودباوری برسیم/ دیماریا وقت تلف می‌کرد!

هافبک تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان بازی برابر آرژانتین دلیل اصلی این باخت را اشتباهات داور صربستانی توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از برزیل، رضا حقیقی در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط بازی ایران برابر آرژانتین، ضمن بیان مطلب فوق گفت: شرایط بسیار خوبی را تجربه کردیم این در حالی است که ما موقعیت‌های بسیار بالایی را برای گلزنی داشتیم و بچه‌های تیم ملی بسیار از این نکته ناراحت هستند که نتوانستند تا دقایق آخر مسابقه‌ای برابر آرژانتین را حفظ کنند.

وی افزود: البته لازم است ما برای بازی با بوسنی ریکاوری روحی و بدنی داشته باشیم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در مورد اشتباهات داوری بازی ایران برابر آرژانتین خاطرنشان کرد: در لحظه ای که اشکان دژآگه در محوطه 18 قدمه حریف حضور داشت من پشت دروازه تیم آرژانتین مشغول گرم کردن بودم و کاملا دیدم که صحنه برخورد دژاگه و حریف آرژانتینی پنالتی بود اما داور تمرکز لازم را در این بازی را نداشت و متاسفانه اشتباهات بسیاری را مرتکب شد که مهمترین آنها نادیده گرفتن صحنه پنالتی بود.

حقیقی ادامه داد: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا نتیجه زحمات همگی اعضای تیم ملی فوتبال ایران را برای بازی در بوسنی جبران کنیم.

وی اضافه کرد: معمولا نیمه‌های اول هر بازی برای تیم‌های کم تجربه سخت‌تر از نیمه دوم است اما دیدیم در نیمه دوم اعتماد به نفس تیم‌مان بسیار بیشتر شد و ما به شرایط عادی بازی که همان خودباوری بود رسیدیم و شما دیدید در بسیاری از موارد دیماریا وقت تلف می‌کرد.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در بخش پایانی صحبت‌های خود با بیان اینکه شانس صعود تیم ملی برای صعود زیاد است، گفت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد. ما برای بازی با تیم بوسنی باید از لحاظ روحی و بدنی به یک ریکاوری کامل برسیم که بتوانیم با درصد بیشتری نسبت به صعود خود امیدوار باشیم.

کد N350597

وبگردی