آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

پولادی: مسی در ثانیه کار خود را کرد/ این باخت، از برد کمتر نبود

پولادی: مسی در ثانیه کار خود را کرد/ این باخت، از برد کمتر نبود

مدافع تیم ملی فوتبال ایران بعد از پایان بازی برابر تیم ملی فوتبال آرژانتین با تقدیر از عملکرد بازیکنان تیم ملی، ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند برنده بازی سوم خود شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، مهرداد پولادی پس از شکست تیم ملی ایران برابر آرژانین با بیان این مطلب افزود: واقعا بازی عالی ای را انجام دادیم و این دعای مردم بود که بدرقه راه ما برای بازی در مقابل آرژانتین بود. ما باید بازی سوم خود با بوسنی را ببریم. ضمن اینکه باید به این نکته هم واقف باشیم که تیم ملی فوتبال بوسنی هم تیم بسیار خوبی است.

وی درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست با آرژانتین خاطرنشان کرد: ما می‌توانستیم برنده این بازی هم باشیم و شما می‌بینید هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم چند موقعیت گل را از دست دادیم. در کل می‌توانم بگویم که بازی، بازی بسیارخوبی بود و در نهایت توانستیم سربلند از میدان بیرون بیاییم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به رویارویی خود با لیونل مسی تاکید کرد: به طور حتم مواجه با این مهاجم قدرتمند تیم ملی فوتبال آرژانتین آسان نیست. او بازیکنی است که اگر 90 دقیقه کاری را انجام ندهد اما در ثانیه می‌تواند یک گل را به ثمر برساند که در این بازی این کار را کرد.

پولادی با تقدیر از انرژی مثبت ملت ایران برای تشویق تیم ملی فوتبال ایران مقابل با آرژانتین گفت: خدا را شکر می‌کنم  بازنده این بازی در نتیجه بودیم اما مطمئنم این باخت از یک برد کمتر نبود.

کد N350587

وبگردی